قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد، خریداری ندارد | صادرات به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش حق مسکن ۹۰۰ هزارتومانی کمکی به اجاره‌بهای کارگر نمی‌کند
سرخط خبرها

قالیباف: باید از کسانی که فرار مالیاتی با رقم‌های درشت دارند، جریمه گرفت

  • کد خبر: ۲۰۷۶۱۸
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
قالیباف: باید از کسانی که فرار مالیاتی با رقم‌های درشت دارند، جریمه گرفت
رئیس مجلس شورای سلامی گفت: باید از کسانی که فرار مالیاتی با رقم‌های درشت دارند، جریمه گرفت و حتی می‌توان اصلا کسب‌وکار‌های خرد با رقم‌های جزء را جریمه نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بند «ک» تبصره ۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فراریان مالیاتی گفت: این ماده می‌گوید که باید تکلیف کسانی مشخص شود که از سال ۱۳۸۷ یعنی از زمان تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون مالیات پرداخت نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: توجه مجلس شورای اسلامی به این نکته است که نباید به این افراد فشار وارد شود لذا قید شده که براساس تبصره یک ماده ۲۱۶ قانون مالیات بر ارزش افزوده مجموع جریمه‌های این افراد از ۵۰ درصد اصل مالیات بیشتر نشود.

رئیس مجلس شورای سلامی بیان کرد: اکنون ابهام بر این است که در پرداخت جریمه بین کسی که مثلا ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد با کسی که یک میلیارد تومان بدهی دارد، وجود دارد. پس باید سقفی در تعیین جریمه لحاظ شود در عین این‌که فشاری به افراد وارد نشود.

قالیباف ادامه داد: بخش عمده‌ای از این افراد کسانی هستند که کسب‌وکار‌های خرد دارند و شاید لازم نباشد که همان ۵۰ درصد جریمه را از آن‌ها بگیریم با این نگاه برای افراد ضعیف‌تر سقف گذاشته شده و حتی می‌توان از آن‌ها جریمه نگرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید از کسانی که فرار مالیاتی با رقم‌های درشت دارند، جریمه گرفت و حتی می‌توان اصلا کسب‌وکار‌های خرد با رقم‌های جزء را جریمه نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نهایت این بند برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->