مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جام ملت‌های آسیا در برنامه «این‌جام» + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۰۷۸۴۶
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
جام ملت‌های آسیا در برنامه «این‌جام» + زمان پخش
همزمان با بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، برنامه «این‌جام» به کارگردانی حامد جوادزاده تولید و پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «این‌جام» به کارگردانی حامد جوادزاده و اجرای فیروز کریمی و سید جواد یحیوی هر شب به تحلیل و بررسی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ می‌پردازد.

«این‌جام» به تهیه‌کنندگی مشترک حامد جوادزاده و سیدمهدی سعیدی و با اجرای سیدجواد یحیوی و فیروز کریمی ساعت ۲۲ هر شب به مدت ۱۲۰ دقیقه از پلتفرم نماوا و روبیکا پخش می‌شود.

همچنین هر شب یک مهمان ویژه از بین چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، هنر، رسانه و... به جمع یحیوی و کریمی می‌پیوندند و درباره موضوعات فوتبالی و غیرفوتبالی صحبت می‌کنند.

سید جواد یحیوی پس از ۲۰ سال دوری از آنتن زنده با این برنامه به عرصه اجرا برگشته است. فیروز کریمی هم با شخصیت شیرین و طنازی که بین اهالی فوتبال دارد، شب‌های دلنشینی را رقم می‌زند.

این برنامه با حمایت بیمه دال تولید می‌شود.

این گروه برنامه‌سازی پیش از این «زابیواکا» و «ممیزی» از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های اینترنتی را ساخته است. «زابیواکا» ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ بود که با اجرای علی انصاریان و مجید یاسر پخش شد و توانست عنوان پربیننده‌ترین برنامه جام جهانی در فضای اینترنت را از آن خود کند.

آخرین اثر این گروه برنامه‌سازی، برنامه «صداتو» در فیلیمو بود که با استقبال مواجه شد و به زودی فصل دوم این برنامه ضبط و پخش خواهد شد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در قطر آغاز و تیم ملی فوتبال ایران نیز با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم‌گروه شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->