محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: هیچ مشکلی بدون حضور مردم حل نمی‌شود

  • کد خبر: ۲۰۸۶۸۰
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
استاندار خراسان رضوی: هیچ مشکلی بدون حضور مردم حل نمی‌شود
استاندار خراسان رضوی گفت: پیگیری مجدانه یکی از وظایف اصلی دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری شنبه شب در نشست با دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی با بیان این مطلب افزود: ما باید زمینه را آماده کنیم، ظرفیت‌ها را بالا ببریم و بسترسازی کنیم تا مردم مشکلاتشان را حل کنند.

وی ادامه داد: نقش شما بسیج کنندگی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به ویژه در مناطق روستایی است و اولین هدف شما باید تثبیت روستا و سپس امرار معاش روستاییان باشد.

استاندار خراسان رضوی، پیگیری مجدانه را یکی از وظایف دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: از طریق دهیار، بخشدار و فرماندار، پیگیر امور مردم باشید و مطالبات مردمی را پیگیری کنید.

نظری اظهار کرد: راهکار و مدل‌های مردمی سازی را در لایه‌های مختلف و جغرافیای مختلف، بررسی و مهم‌ترین موضوعات مردم را از این طریق با همت عمومی رفع کنید.

وی خاطرنشان کرد: شما نباید نقش دهیاران و بخشداران را بازی کنید و باید طور دیگری به امور نگاه کنید، مسئول را به بطن روستا و مسائل روستا را به بطن دولت بیاورید.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: شما با پیدا کردن راهکار‌های مناسب از نظرات و پیشنهادات مردمی باید مسئولین را راهنمایی کنید که چه کنند در عین حال معطل مسئولین نمانید و اقدام عملی خود را توسط مردم به اجرا درآورید.

نظری اذعان کرد: مردمی سازی نیازمند روش موثر است و باید متوجه هدف خاصی برای بهبود زندگی مردم شود.

وی گفت: افزایش سرمایه‌گذاری یکی از این اهداف است، سود حق سرمایه‌گذار است و باید بتواند نفع مادی خود را ببرد، سود ما به عنوان مسئولین، افزایش اشتغال، تولید و انجام وظیفه‌ای است که بر عهده داریم.

وی از دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی خواست تا در کنار دهیاران و بخشداران که مسئولین حاکمیتی روستا هستند، قرار بگیرند و کمک کنند.

در این دیدار دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی نیز دغدغه‌های خود را با استاندار خراسان رضوی درمیان گذاشته و درباره پیگیری برخی مسائل با نظری گفتگو کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->