از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تداوم بارش باران و برف و کاهش دما در خراسان رضوی (١٠ بهمن ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۹۱۰۴
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تداوم بارش باران و برف و کاهش دما در خراسان رضوی (١٠ بهمن ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه، گفت: اواخر هفته سامانه ناپایدار دیگری وارد استان می‌شود.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی فعالیت سامانه ناپایدار جوی در سطح استان تا صبح چهارشنبه به صورت بارش برف و باران همراه با تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در نیمه شمالی و در نواحی بادخیز با سرعت افزایش باد ادامه دارد.

وی افزود: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه موقتا از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و بارش‌های پراکنده تنها در نواحی کوهستانی و مستعد رخ خواهد داد. اما از اواخر روز پنجشنبه تا صبح یکشنبه سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

شایان ذکر است که کاهش دما تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

به گفته وی امروز در مشهد بارش باران ضعیف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٢ و ۵ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۶ درجه و در سردترین ساعات به صفر درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با ٢ درجه و خواف با ١۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۴۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. از ۵ شهرستان آمار بارش باران داشته‌ایم که سرخس به میزان ٢.۶ میلیمتر بیشترین بارش باران را ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->