تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

پاداش ویژه سوری‌ها برای برد مقابل ایران

  • کد خبر: ۲۰۹۱۱۱
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
پاداش ویژه سوری‌ها برای برد مقابل ایران
فدراسیون فوتبال سوریه به بازیکنان این تیم در صورت پیروزی مقابل ایران یک پاداش ویژه وعده داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار حساس خود در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تیم ملی سوریه برود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ایران به عنوان صدرنشین گروه C صعود کرد و سوریه در گروه B سوم شد.

فدراسیون فوتبال سوریه پاداش ۱۰ هزار دلاری (۵۵۰ میلیون تومان) برای هر بازیکن در صورت پیروزی در دیدار فردا (چهارشنبه) مقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا درنظر گرفت. سایت اخبار کرة سوریا در این خصوص نوشته این پول ٥ برابر پاداش‌های گذشته است، چون در صورت پیروزی صعود و بردی تاریخی برای فوتبال سوریه به‌شمار می‌آید.

گفتنی است تیم ملی ایران و سوریه تاکنون ۱۷ بار مقابل یکدیگر بازی کردند که تنها یک پیروزی سهم تیم سوریه بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->