از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین راوی عظمت غدیر | علامه امینی به روایت فرزندش تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نخستین یادواره ۱۳۷ شهید مهندسی گروه ۴۴۴ نزاجا در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۰۹۱۹۰
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
نخستین یادواره ۱۳۷ شهید مهندسی گروه ۴۴۴ نزاجا در مشهد برگزار شد
نخستین یادواره ۱۳۷ شهید مهندسی گروه ۴۴۴ نزاجا به همت گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین یادواره ۱۳۷ شهید مهندسی نزاجا که به همت گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا در پادگان ثامن‌الائمه مشهد، امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ با حضور امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و سردار یوسفعلی‌زاده، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در خراسان رضوی، امیر احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی، سایر فرمانده‌هان و کارکنان ارتش و جمعی از خانواده‌های شهدای مهندسی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهید سرتیپ حسن باغ دروازه‌ای از شهدای رسته مهندسی در دوران دفاع مقدس که گروه ۴۴۴ نیز به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم از کتاب «به رنگ انار» و «ترنم لبیک» که توسط گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی تهیه و تولید شده است نیز رونمایی شد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: یادآوری جانفشانی‌های شهدا مصادق بارز جهاد تبیین است

سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در این مراسم بیان کرد: شهیدان زنده هستند، اما ما نمی‌توانیم این مطلب را درک کنیم. دفاع از دین خدا، مکتب اهل بیت و انقلاب را هنوز شهدا انجام می‌دهند.

وی افزود: راه سعادت ما نیز ولایت است، لذا سعادتمندیمان در گرو نصرت، ولی خدا و همراهی، ولی خداست و فعلا که، ولی خدا در غیبت به سر می‌برد باید به نایب امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری نگاه کنیم.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: برای زمینه سازی ظهور ولیعصر (عج) تلاش کنید. در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و با روشنگری نگذارید خون جوانان شهیدمان پایمال شود.

امروز توفیق شد که در اولین یادواره ۱۳۷ شهید مهندس، میهمان شهدا باشیم و از روح ملکوتی آن‌ها استعانت بجوییم. یکی از مصادیق بارز و مبرهن جهاد و جهاد تببین همین است که ما برای نسل جوان و نسل‌های آینده سینه سینه از رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و جان فشانی‌های مردانی بگوییم که قهرمانان وافعی این مرز و بوم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->