بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی

  • کد خبر: ۲۰۹۲۵۵
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی
براساس گزارش‌ها، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد.

منابع عبری زبان اعلام کردند چند موشک از سوریه به سمت شهرک ناعوت در نزدیکی بلندی‌های اشغالی جولان در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

در همین حال، منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در نزدیکی دریاچه طبریا خبر دادند.

روز گذشته نیز، رسانه‌های سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرده است. در این ارتباط یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: در ساعت ۱۳ ظهر روز دوشنبه به وقت محلی، دشمن صهیونیست حمله هوایی از سمت جولان اشغالی انجام داد و طی آن مناطقی از جنوب دمشق را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از غیرنظامیان شهید و برخی دیگر زخمی شدند و خساراتی نیز به بار آمد.

در عین حال، منابع سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرده است. برخی منابع دیگر از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه منطقه زینبیه در جنوب دمشق خبر دادند.

از سوی دیگر اسپوتنیک گزارش داد که طبق اطلاعات به دست آمده موشک‌هایی از فراز جولان اشغالی به سمت برخی مناطق در حومه زینبیه در جنوب دمشق شلیک شده است و رسانه‌های سوری اعلام کردند که حمله رژیم صهیونیستی به مناطق زراعی میان شهرک عقربا و حرم حضرت زینب (س) در جنوب پایتخت سوریه با سه موشک انجام شده است.

روز گذشته همچنین آژیر هشدار در منطقه اشغالی «کاتسارین» در جنوب بلندی‌های اشغالی جولان به صدا درآمد. خبرنگار الجزیره گزارش داده بود که این آژیر هشدار از بیم رخنه پهپادی به اراضی اشغالی از سمت لبنان به صدا درآمده است. همچنین منابع خبری از حمله موشکی به الجلیل علیا در برابر بخش شرقی مرزهای جنوبی لبنان با اراضی اشغالی خبر دادند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->