غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو فرصت سوزی عجیب طارمی مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند
سرخط خبرها
رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛

هدف ما استمرار موفقیت های فدراسیون است

  • کد خبر: ۲۰۹۹۴
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
هدف ما استمرار موفقیت های فدراسیون است
سیدمحمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره برنامه های خود توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: برنامه های ما در چهار محور آموزش، مدیریت، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با رویکرد علمی خواهد بود.

وی ادامه داد: این فدراسیون عملکرد خیلی خوبی داشته است و تمام تلاش‌های ما بر این خواهد بود تا موفقیت هایی که در دوره های قبل رقم خورده، استمرار داشته باشد  و هم با کمک کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم سیر صعودی فدراسیون را حفظ کنیم.

اسبقیان افزود: در کل کشور بحث استعدادیابی را دنبال خواهیم کرد و در این زمینه با تمام استان ها نشست خواهیم داشت که البته وزارت ورزش در این خصوص برنامه دارد. ارتباط با سایر فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان را استحکام می بخشیم. همچنین بیشتر از گذشته ارتباط خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: خسروی وفا پدر ورزش جانبازان و معلولین است به همین دلیل به کمک و راهنمایی او نیازمند هستیم و همکاری لازم را با خسروی وفا خواهیم داشت.

اسبقیان اظهار داشت: در خصوص رشته هایی که جدا شدند بررسی های لازم را انجام دادیم و تلاش خواهیم کرد که این رشته ها را به فدراسیون برگردانیم و در این راستا موافقت کمیته ملی پاراالمپیک و وزارت ورزش و جوانان را هم خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: در سال جدید برنامه ریزی می کنیم تا موفقیت های ما ادامه داشته باشد. مسابقات کشوری رکن اصلی در فدراسیون است و سعی می کنیم با برنامه ریزی مناسب تمام رقابت ها را برگزار کنیم.

منبع: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->