معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد در دیدار مسعود پزشکیان با نخست وزیر روسیه چه گذشت؟+فیلم کره شمالی ادعای زلنسکی درباره همکاری با روسیه را تکذیب کرد حمله موشکی گسترده حزب الله به چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی قالیباف در دفتر حزب‌الله حضور یافت جریمه پلاک‌پوشانی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد کارشناس و تحلیلگر مسائل منطقه: انتظار نتانیاهو برای واکنش ایران ایجاد یک جنگ روانی است | صهیونیست در ورطه نابودی ادای احترام اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به شهید سید حسن نصرالله دیدار شمخانی و نماینده حزب الله در تهران نخست وزیر روسیه وارد تهران شد (۹ مهر ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

تاکید سفیر پاکستان در تهران بر هوشیاری در برابر تروریست‌ها

  • کد خبر: ۲۱۰۲۹۶
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
تاکید سفیر پاکستان در تهران بر هوشیاری در برابر تروریست‌ها
سفیر اسلام‌اباد در تهران درخصوص روابط ایران و پاکستان پس از تنش اخیر ابراز داشت که دو کشور روابط دیرینه‌ای دارند و باید بیشتر به فکر امنیت بود تا بتوان بر تروریست‌ها غلبه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مدثر تیپو در حاشیه برگزاری مراسم روز کشمیر در محل سفارت پاکستان در تهران درخصوص روابط تهران و اسلام آباد در پی تنش اخیر میان دو کشور، با بیان اینکه ایران و پاکستان مشترکات سنتی، فرهنگی و مذهبی با یکدیگر دارند، اظهار داشت: دو کشور روابط طولانی مدتی با یکدیگر داشته‌اند، اما تروریست‌ها همواره تلاش داشته‌اند تا روابط را تیره و تار کنند.

این دیپلمات پاکستانی خاطرنشان کرد: مردم ایران و پاکستان باید در مورد اقدامات تروریستی که صورت می‌گیرد آگاه باشند.

سفیر اسلام آباد در تهران همچنین بیان کرد: رهبران دو کشور همواره پیام صلح داشته‌اند، باید در برابر تروریست‌ها هوشیار و آگاه باشیم و بیشتر به مقوله امنیت توجه کنیم و قوی‌تر از گذشته بتوانیم نسبت به این مسائل غلبه کنیم.

مدثر تیپو همچنین درباره پیگیری‌ها برای خط انتقال گاز از ایران به پاکستان گفت: این مساله مدت طولانی است که میان دو کشور وجود دارد. پاکستان در تلاش است تا راه‌هایی را پیدا کند که این پروژه را به پیش ببرد.

این دیپلمات پاکستانی تصریح کرد: گفتگو‌هایی میان طرفین وجود داشته و من نیز در بخشی از این گفتگو‌ها حضور داشتم، به طور جمعی تلاش می‌کنیم تا برای این مساله راهی بیابیم تا این پروژه اقتصادی را به پیش ببریم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->