اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش وزارت امور خارجه به سفر جنجالی ویتنی رایت، بازیگر زن آمریکایی، به ایران + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۲۱۰۳۲۶
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
واکنش وزارت امور خارجه به سفر جنجالی ویتنی رایت، بازیگر زن آمریکایی، به ایران + عکس و فیلم
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره سفر ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی، توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز - چندروزی است خبر سفر ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی، به ایران جنجالی شده و حاشیه‌های زیادی به وجود آورده است.

واکنش وزارت امور خارجه به سفر جنجالی ویتنی رایت، بازیگر زن آمریکایی، به ایران + عکس

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در ارتباط با این حاشیه‌ها گفت: اطلاع ندارم که در مورد سفر چه شهروندی صحبت می‌کنید.

کنعانی در ادامه گفت: سفر شهروندان ما به دیگر کشورها و سفر شهروندان دیگر کشورها به ایران، لزوما از طریق وزارت خارجه انجام نمی‌شود و سازوکارهای سفرها مشخص است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: شهروندان آمریکایی برای سفر به ایران منعی ندارند؛ کما اینکه شهروندان ایرانی نیز امکان سفر به آمریکا را دارند.

خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشته است: «علیرغم برخی شایعات و فضاسازی‌ها، ویتنی رایت بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل به دعوت هیچ ارگان یا نهادی به ایران نیامده بود و طی روز‌های گذشته نیز از ایران خارج شده است.»

این خبرگزاری به نقل از یک منبع مطلع درخصوص سفر ویتنی رایت به کشورمان، نوشت: ویتنی رایت از ناحیه هیچ ارگانی در ایران دعوت نشده بلکه به صورت شخصی و با اخذ ویزا به ایران سفر کرده و سیستم ویزادهی نیز از ماهیت کاری غیراخلاقی و مستهجن او مطلع نبوده است.

تسنیم در ادامه آورده است: «حضور او در برخی اماکن مانند لانه جاسوسی سابق آمریکا و کاخ گلستان نیز به دعوت فرد یا نهادی صورت نگرفته بلکه به عنوان یک فرد عادی و بدون اعلام هویت خود اقدام به حضور کرده است. ضمن آنکه بازدید از موزه لانه جاسوسی نیازمند تشریفات و هماهنگی خاصی نیست و هرکس می‌تواند برای بازدید به آنجا مراجعه کند. موزه لانه جاسوسی مراجعین و بازدیدکنندگان زیادی دارد که بسیاری از آن‌ها توریست‌های کشور‌های خارجی ازجمله آمریکایی‌ها هستند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->