محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

ترکیه در اوکراین پهپاد‌های جنگی می‌سازد

  • کد خبر: ۲۱۰۵۹۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
ترکیه در اوکراین پهپاد‌های جنگی می‌سازد
شرکت تولیدکننده پهپاد‌های بیرقدار ترکیه اعلام کرد که تا یک سال آینده، کارخانه‌ای در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین برای تولید پهپاد‌های این کشور افتتاح خواهد کرد.

 به گزارش شهرآرانیوز. شرکت ترکیه‌ای تولیدکننده پهپاد‌های بیرقدار می‌گوید که کارخانه تولید این پهپاد‌ها را تا یک ماه آینده در نزدیکی شهر کی‌یف پایتخت اوکراین راه‌اندازی خواهد کرد. در این کارخانه قرار است پهپاد‌های مدل TB ۲ و TB ۳ ساخته شود.

پهپاد‌های بیرقدار ترکیه در ماه‌های گذشته بار‌ها توسط ارتش اوکراین برای هدف قرار دادن خاک روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.

براساس این گزارش، شرکت تولیدکننده بیرقدار گفته است که علاوه بر اوکراین، قرارداد‌هایی با ۳۰ کشور جهان برای صادرات این پهپاد‌ها امضا کرده است.

هالوک بیرقدار، مدیرعامل شرکت نظامی بیرقدار در حاشیه نمایشگاه ادوات جنگی در شهر ریاض عربستان گفت: طی ۱۲ ماه آینده کارخانه ما در اوکراین با ۵۰۰ پرسنل افتتاح خواهد شد.

بیرقدار گفت: ظرفیت ساخت پهپاد‌های شرکت ترکیه‌ای در اوکراین سالیانه یک هزار و ۲۰۰ فروند پهپاد خواهد بود. وی همچنین از ساخت کارخانه تولید پهپاد در عربستان سعودی تا ۲ سال آینده خبر داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->