اجازه رهبر انقلاب به استفاده از نصف سهم امام (ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان فرزندان مقام معظم رهبری در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌های افسری ارتش فراکسیون وحدت ملی مجلس دوازدهم تشکیل شد مجلس با اصلاح طرح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات موافقت کرد حضور تعدادی از دانشجویان افسری دانشگاه فراجا در مجلس + فیلم عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم
سرخط خبرها

فرمانده سپاه امام رضا(ع): تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی رسالت مهم دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور است

  • کد خبر: ۲۱۱۰۴۰
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
فرمانده سپاه امام رضا(ع): تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی رسالت مهم دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر نشاط و زنده بودن فرهنگ انقلابی در عصر حاضر تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در این پیام با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را نماد مبارزات ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی دانست و اظهار کرد: این مبارزات در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید.

وی با اشاره به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سر آغاز شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد و فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) فرهنگ انقلاب اسلامی را برگرفته از مبانی جهاد و ایثار عاشورایی، زینبی و مکتبی دانست و تاکید کرد: این فرهنگ شهدای والامقامی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پرورش داده و به دنیا معرفی کرده است.

غیاثی ادامه داد: تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی و پایداری دینی مردم مومن ایران در دوران طاغوت، نیاز مهم نسل جوان و رسالت مهم دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بیش از چهار دهه حضور و همراهی مردم با مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: حضور نسل جوان مومن و انقلابی در میدان جهاد و تقدیم شهدا گُواه نشاط و زنده بودن فرهنگ انقلاب اسلامی در عصر حاضر است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ولایتمداری و انقلابی‌گری را رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، فردا در مشهد از ساعت ۹ صبح و از عرصه میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی (ع) برگزار خواهد شد و در پایان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به سخنرانی می‌پردازد. 

منبع: روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->