پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی فوتسال (۱۲ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت ایوب العملود کار دستش داد خط قرمز دشان روی نام امباپه برنامه‌های استقلال برای خرید مهاجم تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار کاپیتان سابق نساجی در لیگ یک گوندوز مزد نمایش‌های خوبش را گرفت وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال بازیکنان قطر به خط شدند + عکس فاجعه در خط حمله استقلال طارمی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا + عکس چشم لمپارد به نیمکت تیم ملی انگلیس غلامپور تنها دستیار سهراب اسماعیل نژاد در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان + عکس مذاکره باشگاه استقلال با دو سرمربی بزرگ اروپایی برای جانشینی جواد نکونام استوری عجیب جلالی چند ساعت بعد از استعفای نکونام + عکس درخواست عربستانی‌ها رد شد | بازی استقلال_النصر در تهران برگزار می‌شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و بولونیا| صلاح به داد آنفیلد رسید نتیجه بازی رئال مادرید و لیل+ ویدیو خلاصه بازی| شکست عجیب در روز بازگشت امباپه
سرخط خبرها

مدال پاکدامن در جام جهانی گرجستان قطعی شد

  • کد خبر: ۲۱۱۱۰۸
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مدال پاکدامن در جام جهانی گرجستان قطعی شد
علی پاکدامن با غلبه بر نماینده مجارستان در جدول ۸ نفره مسابقات جام جهانی گرجستان و صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود در این رقابت‌ها را قطعی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جدول ۸ نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان، علی پاکدامن به مصاف «کریستیان راب» از مجارستان رفت وموفق به شکست ۱۵ بر ۶ وی شد.

پاکدامن که در مراحل قبل نمایندگانی از فرانسه، ایتالیا و امریکا را شکست داده بود با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

پاکدامن به خاطر برخورداری از رنکینگ ۷ جهان از دیدار‌های مقدماتی معاف بود. عملکرد وی در جام جهانی گرجستان به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
علی پاکدامن ۱۵ - مکسانس لامبر از فرانسه ۱۳
جدول ۳۲ نفره
علی پاکدامن ۱۵ - جیووانی رپتی از ایتالیا ۱۰
جدول ۱۶ نفره
علی پاکدامن ۱۵ - کالین هیتکاک از آمریکا ۱۴
جدول ۸ نفره
علی پاکدامن ۱۵ - کریستیان راب از مجارستان ۶

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->