متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحب کالاست قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۲ مدل مرسدس بنز هم به جمع خودرو‌های وارداتی پیوست

  • کد خبر: ۲۱۲۰۱۷
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
۲ مدل مرسدس بنز هم به جمع خودرو‌های وارداتی پیوست
شرکت ستاره ایران که نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران محسوب می‌شود، از عرضه دو محصول جدید برند آلمانی به بازار خودرو ایران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز شرکت ستاره ایران که نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران محسوب می‌شود، از عرضه دو محصول جدید برند آلمانی به بازار خودرو ایران خبر داد. این خودرو‌ها مرسدس بنز CLA و مرسدس بنز C۱۸۰ هستند که در قالب خودرو‌های جانبازان، در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی قرار گرفته‌اند. هر دو خودرو از جمله مدل‌های ارزان‌قیمت مرسدس بنز به شمار می‌آیند. همچنین هر دو خودرو به پیشرانه هیبریدی خفیف مجهز هستند.

مشخصات مرسدس بنز CLA‌

نخست به مرسدس بنز CLA می‌پردازیم. مرسدس CLA طی دهه دوم قرن بیست و یکم، حیات خود را به عنوان نسخه ارزان‌تری از مرسدس کلاس C آغاز کرد. نسخه‌های وارداتی به بازار ایران، با کد CLA ۱۸۰ شناخته می‌شوند. این نسخه‌ها به پیشرانه ۱.۳ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز هستند که در ترکیب با سیستم هیبریدی خفیف، می‌تواند حداکثر ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه‌تر (WDCT) نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

شتاب صفر تا صد مرسدس بنز CLA ۱۸۰ برابر با ۹.۴ ثانیه اعلام شده است و حداکثر سرعت قابل دستیابی با این خودرو نیز ۲۱۶ کیلومتربرساعت خواهد بود. مصرف سوخت ترکیبی این مدل ۵.۹ لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش است و باک سوخت آن نیز ۴۳ لیتر حجم دارد. قیمت مرسدس بنز CLA ۱۸۰ بسته به امکانات و تجهیزات نصب شده روی این خودرو، بین ۲۹,۱۵۰ دلار الی ۳۹,۷۱۰ دلار است.

مشخصات بنز C۱۸۰

خودرو قوی‌تر و البته گران‌تری که ستاره ایران قصد واردات آن را دارد، مرسدس بنز C۱۸۰ است. این خودرو یکی از نسخه‌های پایه مرسدس بنز کلاس C محسوب می‌شود، اما از نظر قابلیت‌های حرکتی می‌تواند عملکرد رضایت‌بخشی را ثبت کند، چرا که این خودرو از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب بهره می‌برد.

زیر کاپوت مرسدس بنز C۱۸۰، پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر به همراه سیستم هیبریدی خفیف قرار دارد که حداکثر ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده این مدل نیز از نوع نه سرعته اتوماتیک دوکلاچه است. شتاب مرسدس بنز C۱۸۰ برابر با ۸.۸ ثانیه اعلام شده است و حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۷ کیلومتربرساعت خواهد بود. همچنین مرسدس C۱۸۰ در سیکل ترکیبی ۶.۵ لیتر بنزین به ازای صد کیلومتر پیمایش می‌سوزاند. حجم باک این خودرو نیز ۶۶ لیتر است. مرسدس بنز C۱۸۰ محصول جذابی برای مشتریان در خاورمیانه است و با قیمت تقریبی دو میلیارد تومان در کشور‌های عربی به فروش می‌رسد. البته در صورت واردات به ایران، قیمت این خودرو بسیار بیشتر از این مقدار خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->