روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر شهدا پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

۱۶۰ رأس گوسفند سرقتی در حاشیه شهر مشهد کشف شد (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۳۳۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
۱۶۰ رأس گوسفند سرقتی در حاشیه شهر مشهد کشف شد (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش پلیس ۳ متهم به سرقت ۱۶۰ رأس گوسفند در یکی از روستا‌های حاشیه شهر مشهد در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات بیشتر این پرونده، اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستا‌های محدوده شرق شهر مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی آبروان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد سارقان شبانه با نفوذ به داخل دامداری و تخریب قفل در آغل گوسفندان، ۱۰۰ رأس گوسفند را سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد، تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی آبروان با انجام تحقیقات میدانی و آثار به جامانده از رد لاسیتک خودرو سارقان، مسیر انتقال گوسفندان را به یکی از دامداری‌های همان محدوده ردزنی کردند.

نگهبان گفت: مظنون به سرقت که مردی حدوداً ۵۰ ساله است در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۱۶۰ راس گوسفند با همدستی ۲ تن دیگر اعتراف کرد.

وی بیان کرد: در ادامه این عملیات در کمتر از ۶ ساعت از زمان اعلام سرقت، گوسفند‌ها که توسط خودرو به ۲ محل دیگر منتقل شده بودند کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ۳ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نگهبان با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران از آنان خواست در سرشماری احشام از پلاک داغ شماره کوب به نام دامدار استفاده کنند و نسبت به تعیین صلاحیت چوپانان و نگهدارنده دام اقدام کنند، همچنین از توقف گله احشام در کنار جاده و محور مواصلاتی خودداری کنند، تعداد چوپانان و نگهبانان احشام را افزایش دهند، حفاظت فیزیکی مناسب و سیستم روشنایی مناسب را رعایت کنند و در صورت امکان محل نگهداری دام را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->