ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
سرخط خبرها

لاپید: اعتماد آمریکا و جامعه بین‌المللی را از دست داده‌ایم

  • کد خبر: ۲۱۲۷۷۳
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
لاپید: اعتماد آمریکا و جامعه بین‌المللی را از دست داده‌ایم
نخست‌وزیر سابق و رئیس اپوزیسیون کنونی کابینه رژیم صهیونیستی در سخنانی با اذعان به بی‌اعتمادی آمریکا و جامعه بین‌المللی به این رژیم، بار دیگر از عملکرد کابینه انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: کابینه کاری جز کشمکش با آمریکایی‌ها انجام نمی‌دهد و هیچ برنامه‌ای برای بازگشت اسرائیلی‌ها به شهرک‌های شمال (مجاورت مرز لبنان) ندارد.

وی با اذعان به بی‌اعتمادی صهیونیست‌ها نسبت به طبقه سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نیز گفت: اسرائیل باید اعتماد عمومی به سطح سیاسی خود را بازگرداند و هر کسی که در این زمینه شکست بخورد، نمی‌تواند موفق شود.

لاپید ادامه داد: این کابینه اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه جهانی را از دست داده است و اسرائیل امروز نیاز به تغییر دارد.

جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه با کشتن کودکان و زنان بی‌گناه علاوه بر اعتراض‌های بین‌المللی در سطح مردمی و رسمی، صدای هم‌پیمان اصلی رژیم اشغالگر یعنی آمریکا را نیز درآورده‌است.

همین مسئله منجر به اختلاف میان واشنگتن و تل‌آویو شده به طوری که نتانیاهو خود، بارها به وجود این اختلافات اذعان کرده است.

دولت دموکرات بایدن از ابتدای روی کار آمدن کابینه راست‌گرای نتانیاهو، درباره حضور صهیونیست های تندرو در این کابینه هشدار داد و خواهان اخراج آنها از کابینه شد.

بایدن و بسیاری از متحدان تل‌آویو در کشورهای غربی معتقدند که حضور تندروها در کابینه رژیم صهیونیستی موجب گرایش بیشتر جوانان فلسطینی به مقاومت و در نتیجه تسریع در فروپاشی این رژیم می شود.

مقامات دولت بایدن از ابتدای جنگ غزه نیز ضمن حمایت تمام‌ عیار از رژیم صهیونیستی، همواره بر پرهیز از تندروی علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری تاکید کردند، زیرا نگران شکل گیری انتفاضه جدیدی در سرزمین‌های اشغالی هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->