ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درباره دو ویژگی مهم شیائومی ۱۴ اولترا: ارتباط ماهواره‌ای و فریم تیتانومی

  • کد خبر: ۲۱۳۳۵۷
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
درباره دو ویژگی مهم شیائومی ۱۴ اولترا: ارتباط ماهواره‌ای و فریم تیتانومی
شیائومی ۱۴ اولترا در کنار ویژگی ارتباط ماهواره‌ای از فریم تیتانومی بهره می‌برد.

شهرآرانیوز - اتصال ماهواره‌ای چیزی بود که درباره شیائومی ۱۴ پرو شایعه شده بود، اما مدل‌هایی که در ماه نوامبر در چین عرضه شدند، این ویژگی را نداشتند. دلیل آن هم این بود که این ویژگی را تنها مدل نسخه ویژه با روکش تیتانیوم دارد. این مدل اکنون در فروشگاه آنلاین شیائومی در چین با قیمت ۷۰۰۰ یوان با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شده است. برای مقایسه، قیمت مدل معمولی ۱۶ گیگابایتی/۱ ترابایتی ۶۰۰۰ یوان است. حتی مدل پایه Xiaomi ۱۴ Ultra نیز ۶۵۰۰ یوان است، اگرچه نوع تیتانیومی آن ۸۸۰۰ یوان است.

درباره دو ویژگی مهم شیائومی ۱۴ اولترا: ارتباط ماهواره‌ای و فریم تیتانومی

اتصال ماهواره‌ای دو طرفه ویژگی‌ای است که در مواقع اضطراری خارج از پوشش شبکه می‌توان از آن استفاده کرد. این سیستم به ماهواره‌های تیانتانگ چین متصل می‌شود.

شیائومی همچنان نظر خود را درباره شیائومی ۱۴ پرو تغییر نداده است و این مدل در خارج از چین عرضه نمی‌شود. اما شیائومی ۱۴ اولترا به طور گسترده در دنیا به بازار می‌آید و یکی از ویژگی‌های مهم آن ارتباط ماهواره‌ای است. با این حال، هنوز مشخص نیست آیا می‌توان از این ویژگی در خارج از چین هم استفاده کرد یا نه. شیائومی یک ویدئوی دمو از برقراری تماس ۱۴ Ultra از طریق ماهواره در دریای چین جنوبی منتشر کرده است.

درباره دو ویژگی مهم شیائومی ۱۴ اولترا: ارتباط ماهواره‌ای و فریم تیتانومی

شیائومی می‌گوید برای قاب میانی این گوشی کنار آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا از تیتانیوم خالص ۹۹ ٪ _ که در صنعت هوافضا استفاده می‌شود _ استفاده کرده است. علاوه بر این، برای محافظ صفحه و پشت گوشی از دراگون کریستال گلس استفاده شده است. 

تیتانیوم به‌کار رفته در پرچمدار جدید چینی‌ها از فریم تیتانیومی گلکسی S۲۴ اولترا با کیفیت‌تر است و از این نظر در سطح بدنه‌ی تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->