نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مسعود شجاعی، آرام و با وقار در قاب مربیگری

  • کد خبر: ۲۱۳۳۶۲
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مسعود شجاعی، آرام و با وقار در قاب مربیگری
مسعود شجاعی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در جریان بازی با شمس آذر قزوین رفتاری کاملا حرفه‌ای در کنار زمین مسابقه داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درجریان بازی هوادار و شمس آذر قزوین آنچه بیش از هرچیزی چشم‌ها را به سمت و سوی خود خیره کرد، رفتار کاملا حرفه‌ای مسعود شجاعی، سرمربی تیم هوادار تهران بود. این مربی تازه کار در شرایطی ۹۰ دقیقه کنار زمین ایستاد و تیمش را راهنمایی کرد که با وجود اشتیاهاتی که داوران علیه تیمش مرتبک می‌شدند او اعتراض نامناسبی نمی‌کرد و همواره در تلاش بود با احترام با کادر داوری رفتار کند.


در این بازی عرب براقی داوری را به عهده داشت که بار‌ها مجبور شد از نیمکت‌نشین‌های تیم هوادار بخواهد بازی را با آرامش دنبال کنند، اما سرمربی تیم هوادار در روز پیروزی تیمش بسیار خوددار بود و حتی خودش گاه از نیمکت نشین‌های هوادار می‌خواست از اعتراض به داوران خودداری کنند تا بازی به سمت و سوی حاشیه کشیده نشود.

این حربه شجاعی در بازی با شمس آذر که حریف قلدری هم بود، جواب مثبت داد و شجاعی د رنهایت موفق شد ۳ امتیاز شیرین این بازی را در تهران نگه دارد و شمس آذر را بازنده به قزوین بفرستد.

البته شجاعی هنوز مجوز حضور روی نیمکت هوادار را به طور رسمی به دست نیاورده و مدرک مربیگری او باید مورد تایید قرار بگیرد تا بتواند تیمش را همراهی کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->