تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳) هر آنچه باید از «آب سیاه» و خطر نابینایی بدانید امدادرسانی هلال احمر به ۵۱ حادثه دیده در آبگرفتگی کلاله و گنبدکاووس (۹ مهر ۱۴۰۳) جان باختن یک کارگر بر اثر حادثه در مجتمع مس سرچشمه (۹ مهر ۱۴۰۳) جان‌باختن ۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا مدارس و ادارات بیرجند و خراسان جنوبی فردا دوشنبه (۷ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۱۳۷۵۰
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
آیا مدارس و ادارات بیرجند و خراسان جنوبی فردا دوشنبه (۷ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟
جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و مدارس در ۶ شهرستان استان فردا دوشنبه ۷ اسفندماه تعطیل است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا عباس زاده با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به افت شدید دما و ضرورت مدیریت مصرف گاز، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، درمیان، زیرکوه و قائنات فردا دوشنبه ۷ اسفندماه تعطیل است.

وی تصریح کرد: آموزش در همه مقاطع تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر در این ۶ شهرستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گفته وی؛ دستگاه‌های خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی بوده و به روال شرایط عادی خدمات دهی خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تأکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم سرما طی چند روز آینده و افت شدید دما که افزایش میزان مصرف گاز را به همراه خواهد داشت، لذا ستاد مدیریت بحران در راستای پایداری گاز در بخش خانگی، این تصمیم را اتخاذ نمود.

عباس زاده با اشاره به اینکه در برخی استان‌های دیگر کشور از جمله خراسان شمالی، خراسان رضوی و… نیز احتمال افت شدید دما گزارش شده، به شهروندان توصیه کرد: به جهت حفظ پایداری شبکه، در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور مدیریت شرایط موجود اشاره و تأکید کرد: گاز تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا روز شنبه دوازدهم اسفندماه قطع می‌شود.

به گفته وی؛ دستگاه‌های اجرایی و ادارات مکلفند از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->