محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

کاهش ۵۰ درصدی ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه در ماه جاری میلادی

  • کد خبر: ۲۱۳۹۹۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
کاهش ۵۰ درصدی ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه در ماه جاری میلادی
مدیر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در بیانیه‌ای از کاهش ۵۰ درصدی ورود کمک‌های بشردوستانه در ماه فوریه به غزه که از ۷ اکتبر تاکنون توسط رژیم صهیونیستی بمباران و به قحطی کشیده شده است، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «فیلیپ لازارینی» مدیر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در ایکس درباره کمبود مواد غذایی در غزه گفت در ماه فوریه میزان ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، ۵۰ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است.

به گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه خواستار آتش بس فوری در غزه شد و افزود: برای پایان دادن به بحران غذایی در نوار غزه باید هر چه زودتر آتش‌بس اعلام شود و محاصره اسرائیل برای رساندن کمک‌ها به مردم غزه برداشته شود.

پیش از این هم سازمان ملل اعلام کرده بود به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی که به اتهام نسل‌کشی در دادگاه بین‌المللی دادگستری محاکمه می‌شود، نمی‌توان کمک‌های کافی را به عزه فرستاد.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه بر اثر شدت حملات و بمباران روزافزون رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر، با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->