هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳) هر آنچه باید از «آب سیاه» و خطر نابینایی بدانید امدادرسانی هلال احمر به ۵۱ حادثه دیده در آبگرفتگی کلاله و گنبدکاووس (۹ مهر ۱۴۰۳) جان باختن یک کارگر بر اثر حادثه در مجتمع مس سرچشمه (۹ مهر ۱۴۰۳) جان‌باختن ۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران (۹ مهر ۱۴۰۳) ۷ کشته و ۱۵ مفقود بر اثر سیلاب جنوب کرمان| ۶ نفر از جانباختگان تبعه افغان هستند(۹ مهر ۱۴۰۳) واریز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی مخترع ایرانی موفق به ساخت اولین قلب مصنوعی هیدرو مگنتیک شد باند حرفه‌ای فیشینگ در مشهد متلاشی شد (۹ مهر ۱۴۰۳) اموال کوروش کمپانی به فروش می‌رسد (۹ مهر ۱۴۰۳) زلزله ۶.۳ ریشتری روسیه را لرزاند (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش یک هزار نفری متقاضیان بورس دانشجویی در دانشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ وزیر آموزش و پرورش: خارج از شبکه معلمان کشور، بیش از ۵۰ هزار مربی آماده به کار داریم
سرخط خبرها

دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد

  • کد خبر: ۲۱۴۲۶۸
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد
هویت جعلی هم نتوانست متهم به قتل فراری را از چنگال قانون در امان نگه دارد و سرانجام او پس از یکسال و نیم دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم جوان این پرونده بلافاصله پس از درگیری مرگباری که در آن شرکت داشت از محل حادثه در نهاوند فرار کرد، با این وجود سرانجام در تهران شناسایی و دستگیر شد.

این درگیری مرگبار دوم مرداد سال ۱۴۰۱ در منطقه چهارباغ، از توابع شهرستان نهاوند در استان همدان اتفاق افتاد. مقتول با پنج نفر از اقوام و دوستانش که همگی اهل یک روستا بودند، برای تفریح رفته بودند که درگیری مرگبار اتفاق افتاد.

یکی از همراهان مقتول در همان تحقیقات اولیه در مورد ماجرای منجر به قتل گفت: ما برای تفریح به چهار باغ رفته بودیم. در نزدیکی جایی که ما نشسته بودیم دو نفر دیگر هم بودند و مدام گیر می‌دادند و می‌گفتند چرا آن‌ها را چپ چپ می‌کنیم و چرا این طور رفتار می‌کنیم. دست آخر آن دو نفر رفتند و با ۱۰ نفر از دوستانشان برگشتند. بعد هم که درگیری شروع شد و در آن بین متوجه نشدیم چه کسی قتل را انجام داد، اما حدس می‌زنم یکی از همان دو نفری که اول با ما درگیر شدند، دوستم را کشته است.

به این ترتیب مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت. ابتدا ردی از او وجود نداشت تا اینکه مشخص متهم با هویت جعلی در تهران زندگی می‌کند و با اجاره کردن خانه‌ای مشغول به کار شده است. به این ترتیب متهم در نازی آباد تهران دستگیر شد و به انجام قتل در دعوا اعتراف کرد و گفت: زمان حادثه جوگیر شدم و ضربه مرگبار را زدم.

بنا به این گزارش متهم به زودی به شهر محل وقوع جرم منتقل می‌شود تا تحقیقات کامل از او در آنجا انجام شود.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->