بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معاون استاندار خراسان رضوی: احتمالا زمان انتخابات در شهر‌های بزرگ تا ساعت ۲۴ تمدید شود

  • کد خبر: ۲۱۴۷۷۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
معاون استاندار خراسان رضوی: احتمالا زمان انتخابات در شهر‌های بزرگ تا ساعت ۲۴ تمدید شود
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از احتمال تمدید مجدد زمان رای‌گیری در شهر‌های بزرگ مانند مشهد تا ساعت ۲۴ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید هادی طبابایی، امروز، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زمان انتخابات در خراسان رضوی تا ساعت ۲۲ تمدیده شده است، گفت: بنا بر درخواست شعب استان مبنی بر تمدید زمان اخذ رأی از مردم این درخواست به ستاد انتخابات کشور داده شد که با هماهنگی شورای نگهبان با درخواست ما موافقت کردند.

وی افزود: این بدین معناست که همانند ساعات اولیه روز، آمادگی کامل داریم تا روند انتخابات را ادامه دهیم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگارا شهرآرانیوز مبنی بر تمدید مجدد زمان انتخابات گفت: به احتمال فراوان در شهر‌های بزرگ مانند مشهد، نیشابور، سبزوار و قوچان و کاشمر احتمالا تمدید مجدد زمان پایان انتخابات تا ساعت ۲۴ وجود دارد.

طباطبایی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار شهرآرانیوز مبنی بر اعلام مشارکت ۳۶ درصدی توسط هیات نظارت انتخابات خراسان رضوی عنوان کرد: این آمار را نه تایید و نه رد می‌کنیم. وزارت کشور یک سامانه جدا و هیات نظارت انتخابات نیز یک سامانه جدا دارد. وزارت کشور هنوز آماری از مشارکت انتخابات در خراسان رضوی به ما اعلام نکرده است.

وی در خصوص اولویت شمارش آرا تصریح کرد: در وهله نخست آرای مجلس خبرگان شمرده می‌شود، چون تعداد کاندیدا‌های آن کمتر است. البته درخواست داشته‌ایم که پس از پایان زمان انتخابات، استراحتی به نیرو‌های مشهد بدهند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی بیان کرد: حوزه‌های که دیگر مراجعه‌کننده ندارند، نمی‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند. شمارش آرای تمامی حوزه‌ها فقط پس از پایان رسمی زمان انتخابات انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->