برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گزارشی از نمایشگاه فروش بهاره مشهد؛ قیمت مناسب در نبود کیفیت

  • کد خبر: ۲۱۵۲۵۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
گزارشی از نمایشگاه فروش بهاره مشهد؛ قیمت مناسب در نبود کیفیت
بیست‌و‌سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد روز گذشته، ۱۳ اسفند‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده و تا ۱۸ اسفند‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست‌و‌سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد روز گذشته، ۱۳ اسفند‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده و  تا ۱۸ اسفند‌ماه جاری ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه محصولاتی از جمله پوشاک، موادغذایی، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی، لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع‌دستی عرضه می‌شود. طبق گفته مسئولان، در این نمایشگاه اقلامی مانند پوشاک با ۳۰ درصد و کالا‌های اساسی با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف به‌فروش می‌رسد. از همین رو از نمایشگاه بهاره مشهد بازدیدی داشتیم تا از نزدیک وضعیت آن را با شرکت‌کنندگان و شهروندان بررسی کنیم.

قیمت‌ها نسبت به بازار مناسب‌تر بوده، اما کیفیت سطح بالایی وجود ندارد


یکی از شهروندان حاضر در نمایشگاه مشهد اظهار کرد: قیمت‌های نمایشگاه نسبت به بازار مناسب‌تر بوده و با توجه به عرضه اجناس مختلف، دسترسی و خرید برای مردم راحت‌تر است و تمام کالا‌های مورد نیاز عید و ماه رمضان در این نمایشگاه وجود دارد. کیفیت‌ها مانند سطح بازار بوده و کیفیت سطح بالایی در این نمایشگاه ندیدیم.
یکی از غرفه‌داران نمایشگاه که خرما و عسل طبیعی عرضه می‌کرد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز عنوان کرد: قیمت هر کیلو خرمایی که در این نمایشگاه عرضه می‌کنیم ۵۵ هزارتومان است، درحالی‌که همین خرما در سطح شهر با قیمت کیلویی ۸۵ هزارتومان به‌فروش می‌رسد.  

قیمت‌ها نسبت به سال‌های گذشته همچنان بالاست

شهروند دیگری نیز بیان کرد: قیمت‌ها نسبت به سال‌های گذشته همچنان بالا و کیفیت بسیار پایین است. همچنین تنوع محصولات بسیار کم است.  

یکی از فروشندگان محصولات کیف و کفش نیز به شهرآرانیوز گفت: ما تنها محصولات ایرانی با کیفیت خوب را توزیع می‌کنیم. همچنین قیمت‌ها بسیار کمتر از سطح شهر است.  
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بهاره مشهد که ترشی‌جات و محصولات پروتئینی عرضه می‌کند، بیان کرد: محصولات از ۳۰ تا ۴۰ و بعضا تا ۵۰ درصد زیر قیمت مصرف‌کننده در حال عرضه شدن است.

عرضه آجیل با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار در نمایشگاه بهاره مشهد

یکی از فروشندگان آجیل و خشکبار نیز بیان کرد: کیفیت آجیل‌ها درجه یک است و تمام آجیل و تخمه‌ها تفت روز بوده و تازه به دست مشتری می‌رسد. قیمت‌ها حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد از سطح شهر کمتر است.

یکی از غرفه‌داران نمایشگاه که کت‌و‌شلوار عرضه می‌کرد نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی سعی کرده‌ایم قیمتی‌ را در نظر بگیریم که عموم جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند و در این نمایشگاه یک پیراهن و کمربند نیز همراه با کت‌و‌شلوار به خریداران عرضه می‌شود.

این نمایشگاه تا ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و جمعه نیز از ساعت ۱۱ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->