پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اسپانسر استقلال لای گیره!

  • کد خبر: ۲۱۵۷۸۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
اسپانسر استقلال لای گیره!
رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران گفت: اسپانسر باشگاه استقلال همه موبایل را از فروشندگان داخلی تهیه می‌کند و با پیگیری‌های صورت گرفته اینماد آن بسته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران - در رابطه با اسپانسر باشگاه استقلال که فروشنده موبایل است و حواشی پیش آمده برای این موضوع توضیح داد: اسپانسر باشگاه استقلال واردکننده حتی یک موبایل هم نیست و مانند کوروش کمپانی همه تلفن‌ها را از فروشندگان موبایل داخلی تهیه و به مردم عرضه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با باشگاه استقلال برای جلوگیری از تکرار ماجرای کوروش کمپانی و متضرر نشدن مردم و جامعه اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا جلوی تکرار ماجرای کوروش کمپانی گرفته شود و هفته آینده جلسه‌ای میان تیم حقوقی انجمن با وکلای باشگاه استقلال در رابطه با اسپانسر آن‌ها داریم، اما گویا باشگاه استقلال حدود ۸۰ درصد از هزینه قرارداد خود را از اسپانسر خود گرفته و معتقد است نمی‌تواند قرارداد را فسخ کند.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت در پایان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی انجمن موبایل ایران گفت: پیرو نامه‌ای که به دستگاه‌های قضایی و نظارتی ارسال شد، موفق شدیم جلوی اینماد اسپانسر باشگاه استقلال را بگیرم و در حال حاضر اینماد آن مسدود است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->