هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرجی جایگزین گولسیانی می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۱۵۹۶۸
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
فرجی جایگزین گولسیانی می‌شود؟
با توجه به مصدومیت گولسیانی و سفر او به گرجستان، به نظر می‌رسد اوسمار ویرا، فرشاد فرجی را جایگزین این بازیکن کند.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اقدام کادر پزشکی پرسپولیس برای درمان سریع همسترینگ آسیب دیده گئورگی، طبیعی بود که با توجه به زمان کوتاه باقی‌مانده تا بازی چهارشنبه آینده بعید است به دربی برسد چرا که زمانی تا این بازی نمانده.

جالب اینکه گئورگی برای درمانش به گرجستان رفته و ظاهرا در سفر سه روزه به کشورش دنبال معجزه است که باید دید در بازگشت چه شرایطی خواهد داشت و خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها خواهد داشت یا خیر.

با این حال دیدار با فولاد فرصت خوبی برای فرشاد فرجی خواهد بود تا ضمن هماهنگی بیشتر با کنعانی برای دربی آماده شود. فرشاد فرجی در بازی جام حذفی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما از آنجایی که حریف فشاری روی دروازه سرخ‌ها وارد نکرد چندان محک نخورد.

فرجی در دو سه بازی آخر نیم فصل اول جای کنعانی را پر کرده بود و حالا باید به جای گولسیانی به میدان برود.

با وجود نگرانی‌های برخی پرسپولیسی‌ها به خاطر از دست دادن گولسیانی در مقابله با نیروی هوایی استقلال برخی کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند حضور فرجی می‌تواند عنصر سرعت را در مرکز خط دفاعی این تیم بیشتر کند و از این حیث حضور او شرایط بهتری در این منطقه حساس ایجاد خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->