حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد
سرخط خبرها

هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۶۵۸۳
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد+ فیلم
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد از هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد خبر داد.

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تفاوت دسترسی دوم ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد با دیگر ایستگاه آن گفت: دسترسی فرعی ایستگاه الندشت را حدود ۲ سال پیش راه‌اندازی کردیم و مسافرگیری که از این ایستگاه انجام می‌شد از دسترسی فرعی آن صورت می‌گرفت. دسترسی دوم این ایستگاه که امروز افتتاح شد، دسترسی اصلی ایستگاه الندشت است و تمام تجهیزات اصلی در آن قرار دارد.

وی افزود: با مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به همراه ۳ پله اضطراری در مسیر کوهسنگی و مسیر شهید هاشمی‌نژاد توانستیم افتتاحیه دسترسی اصلی ایستگاه الندشت را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: ورود زائر و مسافر از نظر پدافندی نیز بسیار اهمیت داشت که بتوانیم امنیت کامل را برای ورود و خروج مسافر از این ایستگاه تامین کنیم. انشاالله بتوانیم ایستگاه سلامت، آخرین ایستگاه خط ۲ مترو مشهد را در سال آینده افتتاح کنیم تا کار خط ۲ را تمام کرده و با قدرت کار خط ۳ را آغاز کنیم.

کیامرز در خصوص همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: قرارگاه خاتم خط ۲ و ۳ را برعهده دارد. قرارگاه خاتم در مشهد تمام توان خود را به کار گرفت تا امروز این ایستگاه و ۶ کیلومتر از خط ۳ مترو مشهد را در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسانیم. تمام کار‌ها بومی انجام می‌شود و اتکا به تولید جوانان کشورمان باعث شده که بتوانیم کار بزرگی را در مشهد داشته باشیم.

وی در خصوص میزان هزینه‌کرد در خط ۲ مترو مشهد افزود: تمام خط ۲ با نرخ قدیم حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان و با نرخ جدید حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان هزینه داشته است. در آینده نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی خط ۳ و خط ۴ باید هزینه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->