ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۶۵۸۳
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد+ فیلم
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد از هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد خبر داد.

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تفاوت دسترسی دوم ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد با دیگر ایستگاه آن گفت: دسترسی فرعی ایستگاه الندشت را حدود ۲ سال پیش راه‌اندازی کردیم و مسافرگیری که از این ایستگاه انجام می‌شد از دسترسی فرعی آن صورت می‌گرفت. دسترسی دوم این ایستگاه که امروز افتتاح شد، دسترسی اصلی ایستگاه الندشت است و تمام تجهیزات اصلی در آن قرار دارد.

وی افزود: با مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به همراه ۳ پله اضطراری در مسیر کوهسنگی و مسیر شهید هاشمی‌نژاد توانستیم افتتاحیه دسترسی اصلی ایستگاه الندشت را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: ورود زائر و مسافر از نظر پدافندی نیز بسیار اهمیت داشت که بتوانیم امنیت کامل را برای ورود و خروج مسافر از این ایستگاه تامین کنیم. انشاالله بتوانیم ایستگاه سلامت، آخرین ایستگاه خط ۲ مترو مشهد را در سال آینده افتتاح کنیم تا کار خط ۲ را تمام کرده و با قدرت کار خط ۳ را آغاز کنیم.

کیامرز در خصوص همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: قرارگاه خاتم خط ۲ و ۳ را برعهده دارد. قرارگاه خاتم در مشهد تمام توان خود را به کار گرفت تا امروز این ایستگاه و ۶ کیلومتر از خط ۳ مترو مشهد را در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسانیم. تمام کار‌ها بومی انجام می‌شود و اتکا به تولید جوانان کشورمان باعث شده که بتوانیم کار بزرگی را در مشهد داشته باشیم.

وی در خصوص میزان هزینه‌کرد در خط ۲ مترو مشهد افزود: تمام خط ۲ با نرخ قدیم حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان و با نرخ جدید حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان هزینه داشته است. در آینده نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی خط ۳ و خط ۴ باید هزینه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->