محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

بلینکن : اسرائیل هنوز برای محافظت از غیرنظامیان رفح طرحی ارائه نکرده است

  • کد خبر: ۲۱۷۲۶۹
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
بلینکن : اسرائیل هنوز برای محافظت از غیرنظامیان رفح طرحی ارائه نکرده است
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که اسرائیل هنوز طرح و برنامه ی مشخصی برای محافظت از غیرنظامیان ساکن رفح ارایه نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آنتونی بلینکن به خبرنگاران در واشنگتن گفت: باید یک برنامه برای محافظت از غیرنظامیان در صورت انجام عملیات نظامی وجود داشته باشد. این طرح نه تنها باید غیرنظامیان را از خطر دور کند، بلکه سرپناه، غذا و داروی آن‌ها را تضمین کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با بی‌توجهی به تمامی قوانین و درخواست‌های نهادهای بین‌المللی، بر ضرورت حمله زمینی به شهر رفح در مرکز نوار غزه تاکید کرد.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نخست‌وزیر در دیدار با «دونالد توسک» همتای هلندی خود تأکید کرد که ورود به رفح برای دستیابی به اهداف جنگ ضروری است.

نتانیاهو همچنین گفت که به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین دستاوردی برای حماس تلقی خواهد شد.

پیش از این، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی مدعی شد که نگرانی اصلی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، حفاظت از جان غیرنظامیان فلسطینی در رفح است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید سه‌شنبه (به وقت محلی) در جمع خبرنگاران مدعی شد که در حال حاضر حماس در هم شکسته و راه‌حلی بلندمدت برای تثبیت صلح و ثبات در نوار غزه وجود دارد.

وی با بیان این ادعا که رئیس جمهور آمریکا نگران حفاظت از جان غیرنظامیان فلسطینی در رفح است، اظهار کرد: بایدن در عین حال معتقد است که (رژیم) اسرائیل باید بتواند عملیات نظامی خود در نوار غزه را به گونه‌ای حفظ کند که در نهایت منجر به امنیت مردم (رژیم) اسرائیل شود.

سالیوان همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران و در تلاشی آشکار برای عقب‌نشینی از اظهارات بایدن در مورد اینکه حمله رژیم صهیونیستی به رفح خط قرمز ایالات متحده است، مدعی شد: رئیس جمهور هیچ بیانیه، اعلامیه یا اطلاعیه‌ای صادر نکرده است که در آن به این موضوع اشاره کند که حمله اسرائیل به رفح، خط قرمز آمریکاست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->