ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پخش «هموطنز» با اجرای کامران تفتی در نوروز ۱۴۰۳ + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۷۵۲۲
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
پخش «هموطنز» با اجرای کامران تفتی در نوروز ۱۴۰۳ + فیلم
برنامه تلویزیونی «هموطنز» با اجرای کامران تفتی از ابتدای نوروز به آنتن شبکه دو می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه تلویزیونی «هموطنز»، با اجرای کامران تفتی از ابتدای نوروز به آنتن شبکه دو می‌آید و در هر قسمت، شبی شاد و مفرح با حضور اهالی یکی از شهر‌ها و اقوام مختلف می‌سازد.

همه آیتم‌های این برنامه که تولید جدید مرکز سیمرغ معاونت سیما است، به‌وسیله اهالی آن شهر اجرا می‌شود. مهمترین آیتم‌های این برنامه، گفتگو با مهمانان مشهور، نمایش، استندآپ، شعر طنز، اجرای آئینی و موسیقی‌های محلی و ملی، همخوانی، بازی، دوبله با گویش محلی است. در «هموطنز» تلاش شده است علاوه بر حضور چهره‌های مشهور و ملی هر شهر، فرصت به سایر هنرمندان آن شهر هم داده شود.

«هموطنز» همان‌گونه که از نام آن پیداست، مبتنی بر طنز و سرگرمی است، اما با وجود این تلاش می‌کند مردمان و مفاخر شهرها، فرهنگ، آداب و رسوم آنها را هم معرفی کند.

حسین امانی و کوروش دهقان تهیه‌کنندگان «هموطنز» هستند و کارگردانی هنری آن برعهده شهاب عباسی و محمدمهدی رضایی است. زمان پخش این برنامه در شب‌های نوروز، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->