آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تقوی، رئیس جدید فدراسیون والیبال ایران

  • کد خبر: ۲۱۷۵۵۹
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
تقوی، رئیس جدید فدراسیون والیبال ایران
مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال برگزار شد و میلاد تقوی برای ۴ سال، سکاندار این فدراسیون شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال شنبه، ۲۶ اسفند، به ریاست شروین اسبقیان در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان میلاد تقوی با ۶۱ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد و محمود افشاردوست هم ۶ رای آورد. سید مناف هاشمی هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت. تعداد اعضای مجمع ۶۷ نفر بود.

محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سید میلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی نامزد‌های ریاست فدراسیون والیبال بودند که منصوری در مجمع شرکت نکرد و به منزله انصراف بود.

پیمان اکبری نیز علی رغم اینکه در مجمع حضور داشت، اما در نامه‌ای خطاب به دبیر فدراسیون از حضور در انتخابات انصراف داد. امیرحسین منظمی هم با وجود حضور در مجمع از کاندیداتوری خود انصراف داد.

پیش از این محمدرضا داورزنی در دو دوره طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ و همچنین ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->