تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

آمار جالب از تقابل پرسپولیس و پیکان

  • کد خبر: ۲۱۷۸۱۷
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
آمار جالب از تقابل پرسپولیس و پیکان
پرسپولیس و پیکان در شرایط خاصی مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس و پیکان امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم وضعیت متفاوتی را در لیگ برتر پشت سر می‌گذرانند. یکی برای قهرمانی تلاش می‌کند و دیگری در میانه‌های جدول برای بهتر شدن رتبه‌اش با سرمربی جدید.

پیکان در مجموع مسابقات امسال فقط سه بار موفق به پیروزی شده که از این نظر بعد از نفت آبادان، بدترین عملکرد را به همراه نساجی و استقلال خوزستان دارد. این تیم همچنین با ۱۱ تساوی در بازی‌های گذشته رکورددار مساوی در لیگ است.

البته پس از حضور عنایتی، تیم پیکان نتایج نسبتا بهتری کسب کرده و ۶ هفته‌ای می‌شود که نباخته. برتری مقابل سپاهان و ملوان اوج گرفته و متوقف کردن گل‌گهر از جمله نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر بوده است.

سرخپوشان هم با اوسمار ویرا ۱۰ امتیاز را در ۵ بازی دور برگشت کسب کرده‌اند. آن‌ها در هفته‌ای که گذشت در دربی پایتخت با نتیجه بدون گل متوقف شدند تا روند پیروزی‌های‌شان پس از سه برد متوالی پاره شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->