ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۹۷۲۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
مایکروسافت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای ایکس باکس تولید می‌کند
مایکروسافت درحال آزمایش یک چت‌بات هوش مصنوعی جدید برای ایکس باکس است. این چت‌بات می‌تواند برای خودکارسازی وظایف خدمات پشتیبانی استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز - گفته می‌شود که مایکروسافت  درحال آزمایش یک «آواتار هوش مصنوعی» است که در پاسخ به درخواست‌های پشتیبانی Xbox ظاهر می‌شود. این چت‌بات بخشی از تلاش بزرگ‌تر مایکروسافت برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در پلتفرم ایکس باکس است.

چت‌بات هوش مصنوعی ایکس باکس، احتمالاً به اسناد پشتیبانی مایکروسافت و اکوسیستم ایکس باکس متصل است. همچنین می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد و حتی وظیفه پس‌دادن هزینه بازی‌ها را برعهده بگیرد. اسناد داخلی مایکروسافت نشان می‌دهد که «این ابزار می‌تواند به کاربران در زمینه سؤالات پشتیبانی ایکس باکس کمک کند».

درحال‌حاضر نیز مایکروسافت تیم تست و ارزشیابی این هوش مصنوعی را گسترش داده است؛ بنابراین احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

هاییان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی بازی‌ها در ایکس‌باکس، ضمن تأیید وجود این چت‌بات به ورج می‌گوید:

«ما درحال آزمایش این هوش مصنوعی مجازی هستیم که یک نمونه اولیه از یک شخصیت انیمیشنی است که کاربر می‌تواند سؤالات مربوط به ایکس باکس را با صدا یا متن از آن بپرسد.»

چت‌بات Xbox ظاهراً با پرسیدن سؤال «امروز چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟» شروع به‌کار می‌کند. همچنین می‌تواند سریعاً به درخواست‌های پشتیبانی (از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایکس باکس گرفته تا کمک به حل مشکلات اشتراک‌های پولی گیم‌پس) پاسخ دهد.

نمونه اولیه چت‌بات ایکس‌باکس، بخشی از تلاش گسترده‌تر در بخش گیمینگ مایکروسافت برای آوردن ویژگی‌ها و ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این پلتفرم گیمینگ است.

به غیر از حوزه گیمینگ، «ساتیا نادلا»، مدیرعامل این کمپانی بزرگ، تمام تیم‌های این شرکت را تحت فشار قرار داده است تا به این فکر کنند که چگونه می‌توان از هوش مصنوعی در محصولات و خدمات مختلف استفاده کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->