مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«شاسکول» گنده‌لات جنوب پایتخت به قتل رسید + جزئیات

  • کد خبر: ۲۲۰۳۴۸
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
«شاسکول» گنده‌لات جنوب پایتخت به قتل رسید + جزئیات
یکی از اشرار جنوب پایتخت معروف به شاسکول که بارها به خاطر شرارت هایش در محل چرخانده شده بود، درحالیکه سوار بر سانتافه خود بود هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

به گزارش شهرآرانیوز شامگاه پانزدهم فروردین ماه ساکنانی خیابانی در جنوب پایتخت صدای شلیک گلوله‌ای را شنیدند و پلیس را خبر کردند. طولی نکشید که قاضی موسی رضا زاده بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مردی جوان که پشت فرمان خودروی سانتافه بود مواجه شدند.

او از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش‌های سطح یک منطقه‌ای در جنوب تهران بوده است. او ۳۴ ساله و معروف به شاسکول بود. این مرد شرور بار‌ها به خاطر جرایم و شرارت هایش بار‌ها در محل چرخانده شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که وی شب حادثه سوار بر سانتافه خود بوده و قصد داشته به خانه مادرش برود و سری به او بزند.

وی زمانی که به مقابل خانه مادرش رسیده هدف حمله قاتلانش قرار گرفته بود. آنها سوار بر خودرویی بودند که به خودروی مقتول نزدیک شده و یکی از آنها با اسلحه کلت، سر وی را هدف قرار داده و شلیک کرد. عاملان جنایت پس از قتل فرار کردند.

تحقیقات نشان داد که شاسکول با افراد زیادید اختلاف و درگیری داشته است. او خودش را گنده لات محل می‌دانسته و اغلب بر سر قدرت نمایی با افرادی درگیری داشته و مدام با آنها کل کل می‌کرده است. حالا تیم جنایی تحقیقات خود را آغاز کرده اند تا به زودی عاملان این قتل مسلحانه را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->