هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش بنزما به عملکردش در لیگ عربستان

  • کد خبر: ۲۲۰۴۲۱
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
واکنش بنزما به عملکردش در لیگ عربستان
کریم بنزما در تابستان گذشته مسیر فوتبالش را تغییر داد و پس از چهارده سال از رئال مادرید جدا شد تا به باشگاه الاتحاد عربستان ملحق شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بنزما با هدف دریافت دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به عربستان رفت، اما در ۹ ماه اخیر اصلا در الاتحاد موفق نبوده است. برنده توپ طلای ۲۰۲۲ عملکرد ضعیفی در الاتحاد داشته است و تغییر مربی و حضور گایاردو به جای نونو سانتو هم شرایطش را تغییر نداده است. وی حالا در گفتگو با رسانه‌های عربستان در این باره صحبت کرد که چرا در الاتحاد نتوانسته درخشش خود را در رئال مادرید تکرار کند:" دلیلش این است که الاتحاد، سبک بازی یکسانی ندارد و بازیکنان تیم و خود تیم نیز متفاوت هستند. در اولین فصلم حضور دارم و به کمک نیاز دارم. نمی‌توانم به تنهایی برنده شوم. به بازیکنان بیشتر و چیز‌های بیشتری نیاز است. فعلا منتظرم پایان خوشی داشته باشم و پیروز شوم. "

بنزما در مورد شایعات پیرامون جدایی خود از الاتحاد نیز صحبت کرد:" هر روز شایعاتی در مورد من و انتقالم مطرح می‌شود. برای من مهمترین چیز این است که روی کارم در این جا تمرکز داشته باشم. ببینیم در آینده چه می‌شود. "

بنزما در سال ۲۰۲۴ هنوز موفق به گلزنی نشده است و الاتحاد نسبت به فصل گذشته هم عملکرد ضعیف تری داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->