ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک
سرخط خبرها

پایگاه‌های اسرائیل زیر آتش رزمندگان حزب‌الله لبنان (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۴۷۳
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
پایگاه‌های اسرائیل زیر آتش رزمندگان حزب‌الله لبنان (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)
حزب الله لبنان در ادامه حملات خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) پایگاه‌های نظامیان این رژیم را در شمال سرزمین های اشغالی هدف حمله موشکی و راکتی قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رزمندگان حزب الله در حمایت از ملت مقاومت فلسطین در نوار غزه، مواضع نظامیان اشغالگر را در اطراف پایگاه «شتولا» با موشک هدف قرار دادند که موشک ها مستقیما به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، همچنین مواضع اشغالگران را در اطراف پایگاه «شومیرا» با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

در عملیات دیگر رزمندگان مقاومت، سامانه های پارازیت انداز اشغالگران در پایگاه نظامی «العاصی» با یک پهپاد انفجاری هدف قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه روستای «ارنون»، اقدام به شلیک چندین راکت «کاتیوشا» به طرف پایگاه اشغالگران موسوم به «الزاعوره» کردند.

رزمندگان مقاومت همچنین پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را با یک فروند موشک «برکان» هدف قرار دادند که موشک مذکور به طور دقیق به هدف تعیین شده اصابت کرد.

نیروهای حزب الله لبنان در عملیات دیگری پایگاه «زبدین» را در اراضی اشغالی شبعا هدف حمله موشکی قرار دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین یک فروند موشک برکان به طرف پایگاه «الجرداح» شلیک کردند که موشک به دقت به هدف تعیین شده اصابت کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->