روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

دستگیری ۳۷ شکارچی متخلف در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی

  • کد خبر: ۲۲۰۷۱۱
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
دستگیری ۳۷ شکارچی متخلف در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:‌ ۳۷ متخلف شکار و صید در ایام پایانی اسفند ماه پارسال و تعطیلات نوروزی با هوشیاری ماموران این یگان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل شعبانی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد متخلف، پنج قبضه سلاح شکاری و ۴۴ قطعه پرنده از قبیل "چکاوک وحشی، کبک، بلدرچین و توکای باغی" کشف، توقیف و به دستور مقام قضایی در طبیعت رهاسازی شد.
 
وی اضافه کرد: از این متخلفان لاشه چهار قطعه کبک وحشی، ۱۳ قطعه ماهی و ۱۰ حلقه مار آبی نیز کشف شد و پرونده آنان در محاکم قضایی در دست پیگیری است.

نجات سه قلاده شغال گرفتار در استخر ذخیره آب در شهرستان بردسکن

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط بانان سه قلاده شغال گرفتار در استخر ذخیره آب در شهرستان بردسکن را نیز نجات دادند و آنها را به دامان طبیعت بازگرداندند.
 
شعبانی افزود:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ با ظرفیت ۱۸۰ نیرو در قالب چهار گروه خودرویی، موتوری و یک اکیپ سیار و به صورت انفرادی در امر حفاظت از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان و زیستگاه‌های استان فعال بودند.
 
وی اضافه کرد: همچنین در این ایام نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست، پرنده فروشی‌ها، بازار ماهی فروشان و بازار گل مشهد را پایش و رصد کردند.
 
او ادامه داد: محیط بانان همچنین ۲ متخلف را شناسایی و دستگیر کردند که اتهام یکی سوزاندن لاستیک و آلوده کردن هوا و اتهام دیگری تخلیه غیر مجازفاضلاب در زمین‌های کشاورزی بود.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ۲ متخلف که یکی اراضی ملی در منطقه حفاظت شده "الله اکبر" را به مساحت ۵۰۰ متر مربع تخریب و تصرف کرده بود و دیگری در منطقه حفاظت شده ارس سیستان کلات یک باب خانه باغ به صورت قانونی ساخته بود را شناسایی و مانع تصرفاتشان شدند و آنها را به مراجع قضایی معرفی کردند.
 
شعبانی افزود: طی این ایام تعداد هشت نفر از شکارچیان غیرقانونی که برای شکار به مناطق حفاظت شده رفته بودند قبل از اقدام به شکار دستگیر شدند و پنج فقره پرونده برای آنها تشکیل و به اتهام شروع به شکار به مراجع قضایی ارسال شد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->