آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران نتیجه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خداحافظ آقای نکونام! ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) کنعانی زادگان به دنبال بازگشت به فوتبال قطر ماموریت جدید درویش: تمدید قرارداد ارونوف درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس! امیری بازی با پاختاکور را از دست داد؟ ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس در ترکیب اصلی معرفی چند مربی کارنامه‌دار به شهریاری رایزنی حیدری برای بازگشت به نیمکت استقلال پخش زنده بازی النصر و الریان (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و پاختاکور (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی السد و استقلال (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بی‌غم: بلاتکلیفی به فوتبال خراسان رضوی ضربه زده است

  • کد خبر: ۲۲۱۵۸۶
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
بی‌غم: بلاتکلیفی به فوتبال خراسان رضوی ضربه زده است
پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی گفت: بلاتکلیفی همیشه ضربه‌زننده است. هیات فوتبال باید هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شود.

حمید بی‌غم در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به آسیب‌های تاخیر یک ساله برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بلاتکلیفی همیشه ضربه‌زننده است. در هرکاری که بلاتکلیفی وجود داشته باشد، خواه‌ناخواه آسیب به وجود خواهد آمد.

وی افزود: پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی تصریح کرد: ما به لحاظ نیروی انسانی هیچ کم و کسری در خراسان رضوی نداریم، در حال حاضر بهترین‌های فوتسال ایران و آسیا از خراسان رضوی و مشهد هستند. به عنوان یک عضو ورزشی در این استان از آقای تاج فیروز، مدیرکل ورزش‌و‌جوانان تقاضا دارم هیات فوتبال خراسان رضوی را هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج کند.

بی‌غم خاطرنشان کرد: چهره‌های سرشناس در روابط بیرون از مشهد خیلی تاثیرگذار هستند. این چهره‌ها می‌توانند به فوتبال و فوتسال خراسان رضوی کمک کنند. امیدوارم کسی که هم و غمش فوتبال و فوتسال این استان است، سر کار بیاید.

وی در خصوص آسیبی که به فوتبال و فوتسال شهرستان‌ها از بلاتکلیفی برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی وارد می‌شود، گفت: در حال حاضر به لحاظ ورزشی افت زیادی کرده‌ایم. تیم نداشتن در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو به فوتبال ما ضربه می‌زند. مگر کدام یک از جوانان که به یک جایی در این فوتبال می‌رسند از طبقات بالا جامعه هستند؟ تمام آنها از طبقه پایین جامعه هستند. این جوانان باید بتوانند در وهله نخست حقشان را در شهر خودشان بگیرند و سپس در تیم‌های دیگر بازی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->