شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم ثبت نام ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر برای استفاده از خدمات شهرداری در حوزه سرویس مدارس در مشهد هزینه نگهداری معابر شهر مشهد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال درباره کوچه «مهرافروز»، یکی از فرعی‌های محله سرشور مشهد | میان «چهنو» و «آرام» باغ بی‌برگی است اعمال‌قانون ۱۷۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی و اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مشهد ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بسیاری از چالش‌های محلات با پروژه‌های زودبازده برطرف شد مدیریت شهری مشهد به استقبال مهر می‌رود | سرویس‌دهی ویژه حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان مشهدی آماده باش کامل خدمات شهری مشهد در پی بارش باران (۲۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جلوگیری از ورود ۲ هزار خودرو به خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۳۵۶
  • ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
جلوگیری از ورود ۲ هزار خودرو به خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان گفت: تاکنون ۲ هزار خودرو از ورودی‌های استان برگردانده شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا رزم‌حسینی در نشست وزیر کشور با استانداران سراسر کشور که با موضوع بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنترل‌هایی در ۱۳۲ نقطه استان توسط هزار و ۹۸۰ نفر در سه شیفت اعمال می‌شود.
وی افزود: در این راستا ۴۵۷ مورد جریمه و ۲ هزار خودرو به مقاصد خود برگردانده شده‌اند، همچنین در اصناف ۴۹۸ پلمب صورت گرفته است.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح مذکور استان با کاهش ۸۲ درصدی مسافر مواجه بوده است، ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری ۸۳ درصد کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد بودیم. همچنین استان با ۷۰درصد کاهش تصادفات و ۴۸ درصد کاهش مصرف سوخت مواجه بوده است.
رزم‌حسینی گفت: حدود ۷۲ درصد طرح غربالگری در خراسان رضوی اجرا شده است و اصناف همکاری خوبی در شهر مشهد داشتند و مشکلی در خصوص تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه این پیشنهاد که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین ماه تداوم داشته باشد، متذکر شد: پزشکان بدون مرز وارد استان شده و قرار بر این است بر اساس مصوبه شورای تامین در مرز دوغارون اتباع بیگانه را مداوا کنند.
استاندار خراسان رضوی در حاشیه این نشست با بیان اینکه امسال به دلیل بیماری مردم روز طبیعت نخواهند داشت، اظهار کرد: از شهروندان خراسان رضوی می‌خواهیم که در این روز از منازل خود خارج نشوند، چون محدودیت‌های ویژه‌ای اعمال خواهد شد.
وی در خصوص جزئیات اعمال این محدودیت‌ها تصریح کرد: پارک‌ها تعطیل و پارکینگ‌ها بسته خواهند بود. همچنین در برخی خیابان‌ها و بولوار‌هایی که مردم از آن‌ها برای نشستن استفاده می‌کردند، از این اقدام جلوگیری خواهد شد.
رزم‌حسینی تاکید کرد: شهروندان گرامی خود و ماموران نیرو‌های انتظامی را در روز طبیعت به زحمت نیندازند. بهرحال اگر افرادی هم از منازل خود خارج شوند، از طریق دوربین‌های شهری جریمه‌های لازم را اعمال خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->