پایان فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | شمارش آرا آغاز شد رایزنی باقری و بن‌فرحان درمورد موضوعات مشترک و تحولات فلسطین اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه حماس اعلام کرد ستاد انتخابات خراسان رضوی: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد | ٢٠ درصد مازاد شارژ تعرفه در کل استان داشته‌ایم فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم

  • کد خبر: ۲۲۳۹۳۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب خراسان رضوی اظهار کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و ... نیاز دارند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

وی تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

نظری تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->