تیراندازی اشرار مسلح به مأموران انتظامی در خاش | ۲ پلیس به شهادت رسیدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) درباره کامالا هریس که برای جنایات اسرائیل آغوش باز کرده است | شریک جرم صهیونیست‌ها پزشکیان در همایش ملی نخبگان: ماندن و حل مشکلات، یک هنر است اژه‌ای: انتقام جنایت‌ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود + فیلم وزیر کشور: ظرفیت پذیرش اتباع خارجی غیرمجاز را نداریم + فیلم قالیباف: ارز نباید چندنرخی باشد برگزاری نخستین رزمایش مشترک زمینی بین ارتش‌های ایران و عمان دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه و نماینده حزب‌الله در تهران (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد شهید نصر معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد
سرخط خبرها

شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس

  • کد خبر: ۲۲۴۳۶۱
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
به دنبال خیزش‌های دانشجویی و تظاهرات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این خیزش اعتراضی دانشجویی حمایت از فلسطین امروز در فرانسه و انگلیس به اوج خود رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشجویان انگلیسی و فرانسوی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، با گسترش دامنه اعتراضات جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از فلسطین، موج اعتراضات دانشجویی ضد صهیونیستی اینک دانشگاه‌های مختلف کشورهای اروپایی را نیز در نوردیده است.

پس از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در ایالت‌های مختلف آمریکا، اکنون دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در سرتاسر کشورهای اروپایی از جمله در فرانسه و انگلیس در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته‌اند.

دانشجویان انگلیسی و فرانسوی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف تظاهرات کردند.

دانشگاه کالج لندن (UCL) و دانشگاه وارویک (Warwick) به همراه دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده‌اند

دانشجویان انگلیسی در دو شهر لندن و کاونتری در اعتراض به ارتباط این دانشگاه‌ها با مؤسسات دانشگاهی رژیم اسرائیل تجمع کردند.

در همین ارتباط، دانشجویان حامی فلسطین در فرانسه با تعطیلی کلاس‌های درس در مقاطع مختلف با تجمع در مقابل دانشکده علوم سیاسی معروف در شهر پاریس در حمایت از فلسطین و اعلام حمایت از خیزش دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی خواستار قطع همکاری دانشگاهی فرانسه با همه مراکز و نهادهای دانشگاهی وابسته به رژیم صهیونیستی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه شدند.

انجمن دانشجویی حمایت از فلسطین در دانشکده علوم سیاسی فرانسه طی بیانیه‌ای خواستار پایان همکاری دانشکده علوم سیاسی پاریس با همه مؤسسات وابسته به اسرائیل شد و همچنین خواستار محکوم کردن آشکار این رژیم در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و پایان دادن به سرکوب تجمعات دانشجویی در حمایت از فلسطین شد.

دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار «اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک» عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سوال بردند.

از سوی دیگر، ژان لوک ملانشون، رهبر حزب «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» به همراه اعضای این حزب از جنبش دانشجویان حامی فلسطین در مقابل سرکوب دانشجویان از سوی پلیس حمایت کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->