هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد

  • کد خبر: ۲۲۶۷۶۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد
پرسپولیس باید مدارک پزشکی مربوط به وحدت هنانوف مدافع خود را به فدراسیون ارائه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال، بازیکنان خارجی اگر در ۶۰ درصد بازی‌های فصل برای تیمشان به میدان نروند، برای سال آینده یک سهمیه خارجی تیم‌ها می‌سوزد و این موضوع اصلا خبر خوبی برای تیم‌های مدعی قهرمانی نیست. پرسپولیس در ترکیب خود ۴ بازیکن خارجی به نام‌های گیورگی گولسیانی، اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن و وحدت هنانوف دارد که به غیر از وحدت سایر بازیکنان مهره‌های فیکس پرسپولیس هستند و مشکلی از بابت این بازیکنان پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

همچنین کنعانی‌زادگان هم سهمیه خارجی پرسپولیس به حساب می‌آید ولی او هم مهره ثابت ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شود. تنها مشکل پرسپولیس وحدت هنانوف است که هم بازیکن فیکسی در پرسپولیس نیست و هم مدت زیادی مصدوم بود و شرایط بازی کردن نداشت. آنطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس با ارئه مدارک پزشکی و مصدومیت هنانوف می‌تواند از سوختن یک سهمیه خارجی خود برای فصل بعد جلوگیری کند. در واقع تنها راه پرسپولیس برای فرار از این مشکل بزرگ همین است. در غیر این صورت پرسپولیس در ترکیب خود نمی‌تواند بیشتر از ۵ سهمیه خارجی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->