کاهش آمار جانباختگان زائران اربعین (۵ شهریور ۱۴۰۳) متهمان به سرقت ۲۰ دستگاه کامپیوتر پژو در غرب مشهد دستگیر شدند (۵ شهریور ۱۴۰۳) تماشای سه نسل از یوزپلنگ‌ها در منطقه حفاظت شده توران ۸۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی در مشهد میزبان زائران دهه پایانی ماه صفر است آمار ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش آموزان کلاس دهم کاهش داشته است استفاده حدود ۶۴ هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مشکل هرساله زائران دهه پایانی صفر برای سفر به مشهد | نه بلیت قطار هست، نه هواپیما! آیا آبله میمونی، کووید جدید است؟ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع مشکلات زیست محیطی نیازمند اجماع ملی است بدهی هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بیمه‌ای به داروخانه‌های خراسان رضوی + فیلم ۱۱ کاروان زائران پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند (۵ شهریور ۱۴۰۳) مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس حوادث جاده‌ای خراسان‌رضوی در اربعین سال جاری ۲۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت ممنوعیت خدمت اضافه معلمان با رای دیوان عدالت اداری انجام بیش‌از هزار مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز اربعین ۱۴۰۳ انتقال ۳۴ زائر فوت‌شده اربعین ۱۴۰۳ از عراق به ایران مرزبانی: در ایام اربعین هیچ تهدیدی در مرز‌ها نداشتیم شوق خدمت در هوای ۵۰ درجه عراق | بهره‌مندی ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات روزانه موکب «شهدای طرقبه» + فیلم و عکس نگاهی به رفتارهای سمی در محیط کار | لطفا آشغال نریزید! مار‌های خوش خط و خال | درباره رفتارهای سمی برخی افراد در محیط کار که سازمان را آلوده می‌کند
سرخط خبرها
رئیس مرکز بهداشت همدان:

مردم کرونا را شوخی گرفته اند

  • کد خبر: ۲۲۷۳۵
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
مردم کرونا را شوخی گرفته اند
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: از ابتدای طرح غربالگری سلامت تاکنون ۸۳ درصد مردم همدان و ۹۰ درصد مردم استان در غربالگری مرکز بهداشت شرکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد خیراندیش شنبه ۱۶ فروردین ماه در جلسه پدافند زیستی شهرستان همدان، اظهار کرد: متأسفانه وضعیتی که اکنون شاهد هستیم، بدین صورت است که بسیاری از خیابان ها پر است و مردم کرونا را شوخی گرفته اند در حالیکه وضعیت مبتلایان ما در بیمارستان ها سیر صعودی دارد و اگر نتوانیم وضعیت را کنترل کنیم ممکن است آسیب ببینیم.

 

وی با اشاره به خدمات و زحمات ۸۰۰ نفر از نیروهای بهداشتی در مراکز بهداشت، ادامه داد: به خاطر فعالیت مراکز ۱۶ ساعته مرکز بهداشت، بیماران دیگر بیمارستان نمی روند و توسط نیروهای مرکز بهداشت غربالگری می شوند و در منزل مراقبت ها صورت می گیرد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان بیان کرد: خوشبختانه وضعیت بیمارستان سینای شهر همدان خوب است و تعداد بیماران کاهش یافته اما همچنان تا فروکش کردن همین تعداد نیز باید مراقبت ها انجام پذیرد.

 

وی تأکید کرد: تا ساعت ۱۹ شب گذشته حدود ۵۰۰ هزار نفر در شهرستان همدان غربالگری شدند و تعداد ۶۱۷ هزار نفر در سامانه سیب مورد غربالگری قرار گرفتند که با احتساب این آمار، ۸۳ درصد مردم در شهرستان همدان و ۹۰ درصد مردم در استان همدان غربالگری شده اند.

 

خیراندیش با اشاره به گندزدایی معابر توسط سپاه و بسیج تأکید کرد: گندزدایی امر مهمی است اما بنا به گفته های سازمان جهانی بهداشت، گندزدایی در کنترل بیماری تأثیری ندارد و هدررفت انرژی و امکانات را در پی خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه سپاه قابل احترام است و اگر در پدافند زیستی مانوری برای آینده است، اشکالی ندارد اما اگر بابت ضدعفونی است، باید به صورت مدیریت شده باشد و خیابان ها، کوچه ها و یا برخی از موارد مانند عابربانک ها را نمی توان ضدعفونی کرد چرا که بلافاصله بعد از ضدعفونی توسط فرد بیمار آلوده می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->