تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد!

  • کد خبر: ۲۲۷۸۱۳
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
  • ۲
سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد!
باشگاه سپاهان در تابستان کاری به ستاره های پرسپولیس ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخلاف فصول گذشته باشگاه سپاهان در تابستان پیش رو به دنبال ستاره‌های پرسپولیس نیست و حتی در نظر دارد چند بازیکن شاخص خود را به خاطر قرارداد‌های مالی سنگین کنار بگذارد.

مدیریت جدید باشگاه سپاهان به دنبال این است که در تابستان سقف بودجه باشگاهش را نسبت به فصل قبل کاهش دهد و از این رو دیگر از ریخت و پاش‌های اساسی در این باشگاه خبری نخواهد بود.

 نکته قابل توجه اینکه تعدادی از بازیکنان سپاهان در تابستان گذشته برای اینکه مجوز بازی بگیرند قرار سال دوم خود را تقریبا دو برابر کردند، اما حالا مدیریت جدید این باشگاه به دنبال این است قرارداد این نفرات را کاهش داده یا فسخ کند.

با شرایط موجود احتمال جدایی چند بازیکن شاخص سپاهان درتابستان زیاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
0
سپاهان باید حتما قهرمان جام حذفی بشه تا انشاا.
. سوپرجام رو هم از دو تیم پایتخت ببره و اعتبارش حفظ بشه بعد هم اول مورایس و دستیاران پرتقالیش بعد عیسی عباس و شکاری و اسدی و نورافکن رو بیرون کنه و از بازیکنای گمنام ایرانی استفاده کنه برای سرمربی هم بره فرهاد کاظمی رو با سلام و صلوات واداره بیاره تا اونوقت ببینیم کسی حریفش میشه یا نه برای مدیر عاملی هم آقای آذربایجانی خوبه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
سپاهان که ذوب اهن‌وتیم های درجه دونیست.تیم سطح یک لیگ برتره بایدهزینه بکنه همین فصل سپاهان توهزینه هاتورتبه سوم‌بود.فقط قراردادبیرانوند باسه تابازیکن درجه یک سپاهان برابری میکرد.سپاهان بایدهزینه بکنه اگه نکنه میشه مثل اون فصلی که هفتم جدول شد.بایداین بازیکنان حفظ بشن ویه مربی کاردرست بیادبرای تیم حتی خارجی.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->