بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده کل ارتش: جهان به دو دوره قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شد

  • کد خبر: ۲۲۸۴۶۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
فرمانده کل ارتش: جهان به دو دوره قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شد
فرمانده کل ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: همه اذعان دارند بعد از عملیات وعده صادق منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به همراه امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیأت همراه با ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق گفت: این عملیات خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت منطقه بود.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به عملیات مداوم و شبانه روزی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد به صورت شبانه‌روزی در حال شایعه پراکنی، هجمه فرهنگی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران است ولی از زمانی که عملیات غرورآفرین و شجاعانه وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح انجام شده است شاهد تغییر محسوسی در گفتار معاندین جمهوری اسلامی ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی با این عملیات توانسته جایگاه ویژه‌ای کسب کند و باعث آرامش بیش از پیش در منطقه شده است.

وی گفت: همه ما مدیون جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه کرد‌ها مدیون و وامدار انقلاب و نظام هستند و شعار من این است که ایران خانه دوم ملت عراق و کرد‌های آنهاست ما باید هوشیار باشیم که اختلاف در مذهب دسیسه دشمن نشود.

امام جمعه اهل تسنن پاوه با اشاره به لزوم وحدت هرچه بیشتر بین اقوام و مذاهب اظهار کرد: در شهرستان پاوه شیعه و سنی با هم و در کنار هم هستند و هیچ مشکلی با هم ندارند. امروز ارتش از کارآمدترین نهاد‌های مردمی است و ما امنیت خود را مدیون فداکاری نیرو‌های مسلح هستیم ان‌شاءالله که این امنیت و اقتدار در راه سازندگی بیشتر کارآمد گردد.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی نیز در این دیدار با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم پاوه و قوم کرد گفت: پاوه در تاریخ انقلاب و نظام جایگاه ویژه و حساسی دارد. ما شما را مدافع فرهنگی دینی و بومی در منطقه می‌دانیم. با همه هجمه‌های فرهنگی دشمن، فرهنگ غنی و بکر در این سرزمین بدون دست کاری و تحریف باقی مانده است.

فرمانده کل ارتش در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: همه اذعان دارند بعد از عملیات وعده صادق منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شد، قطعاً این عملیات روند آزادسازی فلسطین و رسیدن به حق خودشان و زوال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد، اما چیزی که مهم است این است که دنیا به این باور رسید که جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ جهانی است و نقطه قوت این قدرت بزرگ در اراده ملت ایران است.

وی، ارتش را حامی ملت دانست و گفت: ارتش دست در دست سپاه، فراجا، بسیج و همه عزیزان با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر کاری که در حد مقدورات باشد برای آسایش مردم منطقه انجام می‌دهند، امروز ارتش سرمایه ملی و امانت مردم و به مردم تعلق دارد.

فرمانده کل ارتش در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی مهم‌ترین هدفش این بود که موضوع فلسطین را زنده کند و مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اول اسلام مطرح کند و در این مسیر نیز موفق شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->