افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود!

  • کد خبر: ۲۲۸۵۴۹
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود!
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی جزئیات دستور کار جلسه فردای کمیسیون اصل نود با وزیر کشور در خصوص سیل مشهد را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل نود با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود، جلوگیری از سیل را مستلزم دو دسته اقدامات دانست.

او در ادامه عنوان کرد: دسته اول اقدامات بنیادین که برای مشهد شامل حفظ ارتفاعات جنوبی و حفاظت از مسیل‌ها و راه‌آبه‌هاست و دسته دوم اقدامات اجرایی در زمان بحران مانند باز نگهداشتن مسیل‌ها و جلوگیری از انسداد آنها در اثر جمع شدن خاشاک، گل و لای و...

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه اهمال در انجام هر دو دسته اقدامات، فاجعه به بار آورد، حتما در جلسه فردا با وزیر کشور در کمیسیون اصل نود، موارد فوق را پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است؛ در پی بارش‌های رگباری چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، جاری شدن سیل در مشهد منجر به مسدود شدن تقاطع‌های این کلانشهر و هجوم سیلاب به خیابان سیدی مشهد شد، حادثه‌ای تلخ که جان ۸ شهروند را گرفت.

پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->