۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات

  • کد خبر: ۲۲۸۶۷۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات
«جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» به‌همت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیران و با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این جشن خانوادگی امسال برای دومین سال، دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هم‌زمان با روز ولادت حضرت امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب در خیابان امام‌رضا(ع)، از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس، با حضور مردم برگزار خواهد شد.

«جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» به همت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیران و با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود و به‌دنبال الگوسازی شادی و نشاط مومنانه در شهر با محوریت برنامه‌های جذاب و متنوع فرهنگی، هنری، سرگرمی و ورزشی است.

در طول مسیر جشن، در خیابان امام‌رضا(ع) مشهد غرفه‌های متعدد پذیرایی برپا خواهد شد.

همچنین در این مسیر، در ۴ جایگاه ویژه در میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس، رویداد‌های فرهنگی و رسانه‌ای با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و با برنامه‌های متنوعی همچون سرودخوانی، مداحی، اجرای نمایش، بیان معارف و... اجرا خواهد شد.

این رویدادها شامل برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، ورزشی و هنری برای گروه‌های سنی مختلف به‌ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود و در غرفه‌های گوناگون فضاهای بازی، سرگرمی و جُنگ شادی پیش‌بینی شده تا بستری مناسب برای حضور خانواده‌ها در این جشن بزرگ خیابانی فراهم‌ شود.

اجرای پویش قرار عاشقی شامل قرائت صلوات خاصه و اجرای نورافشانی گسترده در مسیر خیابان امام‌رضا‌(ع) هم‌زمان با ساعت ۸:۰۸ شام میلاد حضرت امام‌رضا(ع) در این مسیر، از دیگربرنامه‌های این جشن خواهد بود.

لازم به ذکر است این جشن به دلیل شرایط جوی مشهد، به‌جای شب میلاد در شام ولادت امام مهربانی‌ها در روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از ساعت ۱۶ تا پایان شب برگزار خواهد شد و زائران و مجاوران رضوی می‌توانند در کنار خانواده لحظات شادی را تجربه کنند.

مردم عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ستاد مردمی جشن امام‌رضایی‌ها، به سایت Imamrezayiha.ir مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->