پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی

  • کد خبر: ۲۲۸۷۶۲
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی
خادمان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) که به مناسبت دهه کرامت از ۲۳ اردیبهصت ماه در خراسان جنوبی حضور دارند امروز به زندان شهرستان بیرجند رفته و با زندانیان دیدار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سفیران و خادمان حرم امام هشتم در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان بیرجند مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و فضایی با حال و هوای معنوی به وجود آمد.

خادمان حرم امن امام رضا (ع) از بند‌های این ندامتگاه بازدید و در این روز‌ها که همه آرزوی زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس را دارند با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف، فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

به واسطه خوان کرامت امام رئوف (ع) ۹ نفر از زندانیان شهرستان بیرجند به آغوش خانواده برگشتند که یکی از زندانیان در اندرزگاه زنان بیرجند پس از ۹ سال و ۸ زندانی دیگر نیز از زندان مرکزی زندان‌های استان آزاد شدند.

در بین زندانیان بسته‌های کوچک تبرک نمک و نبات توزیع شد و پرچم بارگاه ملکوتی حرم امام رضا (ع) نیز در این زندان افراشته شد و زندانیان برای تبرک و حل مشکلات خود هر یک دستی به پرچم کشیدند و آن را بوسیدند.

ایجاد شور و شوق و نشاط بین زندانیان، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و زمزمه‌های رضا رضای زندانیان و مدیحه‌سرایی خادمان از دیگر بخش‌های این آیین بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->