سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور

  • کد خبر: ۲۲۹۴۲۵
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، با ارسال پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور، را به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، در پیامی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور محبوب و خدمتگزار ایران و همراهانشان را خدمت حضرت‌عالی و همچنین خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اگرچه داغ ایشان برای همه ملت ایران، مستضعفین و همه آزادی‌خواهان بسیار سخت است، اما برای حضرت‌عالی که چون پدری شفیق و راهنمایی دلسوز، ایشان را همراهی می‌فرمودید، بسیار سخت‌تر و جانسوزتر است.

اما آنچه تسلای خاطر حضرت‌عالی و جامعه دیندار می‌شود، آثار خدمات آن شهید والامقام و همراهان خدمتگزارشان است که در تاریخ ایران به یادگار می‌ماند و پاداش شهادتی که در روز میلاد امام‌هشتم(ع) نصیبشان شد و سید شهیدان خدمت گردیدند، آلام را تلطیف می‌نماید.

اینک شهید رئیسی راه و فرهنگ خدمت را در دولتش نهادینه کرده و به‌برکت حضور معنوی ایشان، حرکت جمهوری اسلامی در سایه ولی‌فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه‌ای (دام ظله العالی) با قدرت ادامه می‌یابد و به قله تمدن اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

از خداوند متعال برای جناب‌عالی صبر مسئلت نموده و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) و جناب‌عالی دارم.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->