نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟

  • کد خبر: ۲۲۹۴۴۹
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟
برخی مقامات بلندپایه از کشور‌های مختلف برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور خواهند یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، روز چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان در تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم، تعدادی از مسئولان بلندپایه از کشورهای مختلف حضور خواهند یافت.

محمدشیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهان، فردا عازم تهران می‌شود.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس‌جمهور فقید ایران به تهران سفر می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور ترکیه و وزیر خارجه این کشور به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی، امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و دیگرشهدا به تهران سفر خواهند کرد.

منابع خبری اعلام کردند عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی نخست‌وزیر و امیرخان متقی، وزیر خارجه طالبان به همراه هیئتی جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران عازم تهران می‌شوند.

خبرگزاری «تاس» روسیه از حضور رئیس مجلس دومای دولتی این کشور در مراسم یادبود شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان مرحومشان خبر داد.

یک منبع در گفتگو با ریانووستی نیز اعلام کرد که ابراهیم بوغالی، رئیس پارلمان الجزایر روز چهارشنبه در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهانشان مشارکت خواهد کرد.

بر اساس اخبار اعلام شده نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق که حدود دو هفته پیش به تهران سفر کرده و با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران دیدار رایزنی کرده برای شرکت در مراسم تشییع شهیدان سید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان به تهران سفر می‌کند.

«علی صبری» وزیر خارجه سریلانکا نیز شامگاه سه‌شنبه به تهران سفر می‌کند تا در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید ایران شرکت کند.

این خبر در حال تکمیل است...

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->