ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بنزما در فکر ترک عربستان

  • کد خبر: ۲۲۹۴۵۶
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
بنزما در فکر ترک عربستان
کریم بنزما از شرایط موجود در الاتحاد راضی نیست و قصد دارد این باشگاه عربستانی را در تابستان امسال ترک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، کریم بنزما تنها پس از یک سال حضور در الاتحاد خواهان ترک عربستان سعودی است. به گزارش روزنامه اسپانیایی رلوو، بنزما در خاورمیانه خوشحال نیست و سفرش به الاتحاد را تجربه‌ای تلخ می‌داند.

بنزما در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ رئال مادرید را با ۴۴ گل و ۱۵ پاس گل در ۴۶ بازی در تمام رقابت‌ها، به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رساند و وقتی تنها ۸ ماه پس از کسب توپ طلای ۲۰۲۲ اعلام کرد که به الاتحاد عربستان سعودی می‌پیوندد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

الاتحاد قبل از آمدن بنزما به قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رسیده بود و سوپرکاپ عربستان را نیز از آن خود کرده بود. آنها با اضافه کردن ستاره فرانسوی در نظر داشتند تا سطح خود را بالاتر ببرند اما همه چیز با ورود او از هم پاشید. بنزما با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم کرد و با سرمربی نونو اسپریتو سانتو نیز به مشکل برخورد و تنها در ۲۹ بازی حضور یافت. انگار سایه‌ای از خود واقعی‌اش بود و تنها ۱۳ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل به نام خود ثبت کرد.

بنزما اوایل این ماه برای درمان مصدومیت عضلانی به رئال مادرید برگشت و گفته می‌شود که به نزدیکانش گفته که از وضعیتش در الاتحاد ناراضی‌ست. با وجود اینکه قرارداد او تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد اما بر خروج در تابستان امسال پافشاری می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->