برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع) درباره ادبیات الکترونیک از منظر انسان و ابزارهایش نذر ابراهیم (ع)، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی «سارا حاتمی» بازیگر سریال «زخم کاری» در جمع داوران جشنواره «آسمون» شاهد احمدلو «راننده شخصی» را می‌سازد استقبال کم‌نظیر از اولین کنسرت عرفان طهماسبی | بلیت‌هایی که در کمتر از ۱۵ دقیقه تمام شد!
سرخط خبرها

خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۹۴۹۵
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم
رویداد هم‌آفرینی هنرمندان مشهدی در روایت مقام شهدای خدمت در مجتمع مهر کوهسنگی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز در مجتمع مهر کوهسنگی هنرمندان مشهدی دور هم جمع شدند تا آثاری را در مقام شهدای خدمت خلق کنند. در این محفل هنرمندان مشهدی  خالصانه دور هم جمع شده و با همفکری و تامل در رشته‌های نقاشی، نگارگری، موشن‌گرافی و... فعالیت می‌کردند.

امیرمحمد اصغری دبیر تئاتر مسجد، با اشاره به فعالیت هنرمندان مشهدی برای شهید جمهور و همراهان اظهار کرد: ما در اینجا رویدادی را برای فعالان حوزه فرهنگی و رسانه‌ای با همکاری معاونت فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) و حوزه هنری طراحی کردیم و هنرمندان در حال تولید خلق اثر هستند. هنرمندان مشهدی ناظر به شهادت شهدای اردیبهشت ماه بودند و در حوزه‌های تصویری، موشن‌گرافی، انیمیشن و نقاشی و تئاتر در حال فعالیت هستند.

سید احمد حسینی مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی قاف، با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان و هم‌آفرینی هنرمندان مشهدی درباره شهدای خدمت بیان کرد: از زمان شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، بسیار دوست داشتم اثری درباره این اتفاق بزرگ خلق کنم. این اتفاق بسیار خوبی است که همه هنرمندان دور هم جمع شدند و اثر هنرمندان تکمیل‌کننده یکدیگر است.

وی درباره خاطره مشترک خود با آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: زمانی که آقای رئیسی تولیت آستان قدس بودند، روزی ما برای زیارت به حرم رفتیم و در هنگام بازگشت آیت‌الله رئیسی را دیدیم، فرزندان من خجالت کشیدند که نزد ایشان بروند. آیت‌الله رئیسی با مهربانی آنها را بوسید. فرزندان من بعد شنیدن خبر شهادت، درگیر تب و تاب آن شدند و بسیار ناراحت هستند.

علی خزاعی جانشین سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، هنرمندان قدرشناس مشهدی دور هم جمع شدند. بیست گروه هنری در ۷ رشته خوشنویسی، نگارگری، آیتم‌های تصویری، موشن گرافی و پوستر زندگی شخصی آیت‌الله رئیسی را روایت می‌کنند.

وی افزود: این برنامه به مراسم تدفین و تشیع آیت‌الله رئیسی ختم می‌شود. خروجی این رویداد نیز در فضای مجازی و شهری مشهد استفاده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->